Ninja ZX-4RR
Lime Green / Ebony GN1
8 595,- €
s DPH
V kategórii plnej športových modelov s objemom 400 cm3 predstavuje Kawasaki revolučný model Supersport. Ninja ZX-4RR má v kompaktnom šasi 400 ccm radový štvorvalcový motor s najlepším výkonom vo svojej triede. Na okruhu alebo na ulici, zažite vzrušenie z bezprecedentnej sily Ninja ZX-4RR, vzrušujúce kvílenie pri vysokých otáčkach a jeho ostré a svižné ovládanie vo vás určite prebudia spiaceho pretekára.
Motor
Typ motora
Kvapalinou chladený, štvortaktný radový štvorvalec
Zdvihový objem
399 cm³
Vŕtanie x zdvih
57 x 39,1 mm
Kompresný pomer
12.3:1
Ventilový rozvod
DOHC, 16 ventilov
Palivový systém
Fuel Injection: Ø 34 mm x 4
Štartovanie
Elektrické
Mazanie
Tlakové mazanie s mokrou skriňou
Výkon & Prevodovka
Maximálny výkon
57 kW {77 PS} / 14 500 ot.
Maximálny krútiaci moment
39 N•m {4 kgf•m} / 13 000 ot.
emisie CO2
TBA g/km
Prevodovka
6-rýchlostná
Pohon nápravy
Puzdrová reťaz
Primárny prevodový pomer
2.029 (69/34)
Prevodový stupeň 1
2.929 (41/14)
Prevodový stupeň 2
2.056 (37/18)
Prevodový stupeň 3
1.619 (34/21)
Prevodový stupeň 4
1.333 (32/24)
Prevodový stupeň 5
1.154 (30/26)
Prevodový stupeň 6
1.037 (28/27)
Konečný prevodový pomer
3.429 (48/14)
Spojka
Mokrá viackotúčová
Brzdy & Podvozok
Brzdy, predné
Dual semi-floating ø290 mm discs. Caliper: Dual radial-mount, monobloc, opposed 4-piston
Brzdy, zadné
Single 220 mm disc. Caliper: Single-piston
Odpruženie, predné
ø37 mm inverted fork (SFF-BP) with spring preload adjustability, and topout springs
Odpruženie, zadné
Horizontal Back-link, BFRC lite gas-charged shock with piggyback reservoir, compression and rebound damping and spring preload adjustability, and top-out spring
Rám & Rozmery
Typ rámu
Priehradový, oceľ s vysokou pevnosťou
Závlek kolesa
97 mm
Prepruženie kolesa – predné
120 mm
Prepruženie kolesa – zadné
124 mm
Pneumatika, predná
120/70ZR17M/C (58W)
Pneumatika, zadná
160/60ZR17M/C (69W)
D x Š x V
1 990 x 765 x 1 110 mm
Rázvor kolies
1 380 mm
Svetlá výška
135 mm
Celkový objem palivovej nádrže
15 litrov
Výška sedadla
800 mm
Pohotovostná hmotnosť
189 kg
Dizajn podvozku inšpirovaný svetovými superbikmi
Kľúčové rozmery podvozku (poloha ťažiska, poloha kyvného ramena, polohy osi motora, uhol riadenia atď.) boli inšpirované pretekárom Kawasaki World Superbike Ninja ZX-10RR, čím priniesli dizajn podvozku WorldSBK do triedy 400 cm3.
Špičkový výkon motora vo svojej triede
Kawasaki posúva výkon motora s objemom 400 cm3 na novú úroveň a dosahuje bezprecedentný výkon 57 kW (77 k). Kvílenie motora pri otáčkach nad 15 000 min-1 prispieva k nadšeniu jazdca. Povaha rýchlych otáčok a priama odozva plynu sú doplnené o flexibilný charakter, ktorý ponúka silný krútiaci moment v nízkych až stredných rozsahoch pre jazdu v meste, ako aj kričiaci výkon vo vysokých otáčkach ideálny pre šport alebo jazdu na dráhe.
Mobilná konektivita
Technológia Bluetooth zabudovaná do prístrojovej dosky umožňuje pripojenie k smartfónom prostredníctvom smartfónovej aplikácie „RIDEOLOGY THE APP“, čo umožňuje jazdcom prístup k funkciám prístroja pre lepší zážitok z jazdy na motorke.
Úplne nový radový štvorvalec
Nový kvapalinou chladený štvorradový motor DOHC s objemom 399 cm3 posúva technologické hranice, aby pohodlne dosiahol vrchol triedy 400 cm3*. Vysokovýkonný motor, vyvinutý na základe know-how získaných z iných modelov Ninja ZX, ponúka špičkový výkon vo svojej triede a otáčky, ktoré presahujú 15 000 min-1.
Predné duálne brzdové kotúče
Dva predné brzdové kotúče s priemerom 290 mm a radiálne monoblokové strmene ZX-4R poskytujú istý brzdný výkon a zároveň ponúkajú vynikajúci brzdný pocit, ktorý vzbudzuje dôveru na trati aj na ulici.
Vysokokvalitné odpruženie
Obrátená vidlica Ninja ZX-4R s ø 37 mm využíva vnútorné prvky SFFBP, aby ponúkla výkon na pretekárskej dráhe aj každodenné využitie, zatiaľ čo zadné odpruženie Horizontal Back-link ponúka progresívny charakter. Predná vidlica Ninja ZX-4RR ponúka zvýšenú nastaviteľnosť a obsahuje nastaviteľné predpätie pružiny.
Farebné prístrojové vybavenie TFT s okruhovým režimom
4,3-palcový plne digitálny farebný TFT prístroj s voliteľnými režimami zobrazenia (Normal, Circuit) prehľadne zobrazuje tie najrelevantnejšie informácie, či už na ulici alebo na trati. Circuit Mode zobrazuje radenie prevodov, časy na kolo a otáčky nad 10 000 výraznejšie.
Obojstranné rýchloradenie
Rýchloradenie, ktoré umožňuje jazdcom ešte viac využiť vzrušujúci charakter motora Ninja ZX-4R, umožňuje radenie nahor a nadol bez spojky pre plynulé zrýchľovanie a ľahké spomaľovanie.
Ram Air nasávanie
Doplnenie centrálne umiestneného nasávania vzduchu Ram Air bočným kanálom Ram Air, navrhnutý so spätnou väzbou od Ninja H2, smeruje vzduch do airboxu a prispieva k vyššiemu výkonu. Jeho agresívny vzhľad a zvuk nasávania prispievajú k zvukovému zážitku z radu In-Line Four a vizuálne identifikujú motocykel ako jeden z modelov Ninja ZX od Kawasaki.
LED svetlá
Od dvojitých svetlometov až po zadné svetlo inšpirované Ninja ZX-10R, všetko osvetlenie Ninja ZX-4R je LED.
Výkon pri vysokých otáčkach
S červeným poľom nad 15 000 ot./min., ktoré naznačuje jeho neuveriteľný potenciál, je tento motor vybavený technológiou inšpirovanou závodmi, ktorú nájdete aj na Ninja ZX-10R. Vysoké otáčky poskytujú charakteristický, vzrušujúci zvuk motora charakteristický pre vysokovýkonnú Kawasaki In-Line Four.
I
Integrované jazdné režimy
Štyri integrované jazdné režimy (Sport, Road, Rain alebo Rider (manuálne)) uľahčujú výber úrovne trakčnej kontroly a režimu výkonu podľa aktuálnych jazdných podmienok.
Trellis rám s optimalizovaným vyvážením tuhosti
Tento mrežový rám vyrobený z vysokopevnostnej ocele, navrhnutý na základe pokročilej analýzy dynamickej tuhosti od Kawasaki, poskytuje potrebnú rovnováhu medzi pevnosťou a ohybom podvozku na dosiahnutie svižnej ovládateľnosti Ninja ZX-4R v štýle superšportu.
Ergonómia pre ovládanie a komfort
Prirodzene agresívna jazdná pozícia (viac naklonená dopredu ako Ninja 400, ale stále mierne uvoľnená) umožňuje jazdcom využiť svižné ovládanie Ninja ZX-4R. Palivová nádrž pôsobí štíhlo, podporuje dobrý kontakt s motocyklom a zároveň tvar pevného sedadla uľahčuje presun hmotnosti jazdca pri športovej jazde a je pohodlný aj na dlhšie jazdy.
Fierce Ninja ZX Styling
Befitting the most powerful machine in the 400cc class, the Ninja ZX-4R’s aggressive Ninja styling exudes a fierce aura of restrained power and explosive action.
Prémiové komponenty a funkcie
Štýl sa stretáva so substanciou a prvotriednym vybavením Ninja ZX-4R. Agresívny vzhľad dopĺňajú prémiové funkcie, ako sú farebná prístrojovka TFT poskytujúca jasné informácie, integrované jazdné režimy, ktoré spájajú trakčnú kontrolu a režimy výkonu pre jednoduché nastavenie stroja, a na ZX-4RR rýchloradenie.