na showroomeNovinka
Eliminator 500
Kawasaki

Eliminator 500

Metallic Flat Spark Black BK1

451 cm3
33,4 kW
6 695,-
Mám záujem
Modelový rok2025
StavNová
Motorradový dvojvalec
Prevodovka6st. manuál
Výška sedadla735 mm
Pohotovostná hmotnosť (s náplňami)176 kg
Objem nádrže13 L
Technológie Kawasaki
Anti-lock Brake SystemANTIHOPPINGOVÁ SPOJKA

Keď ulice volajú, odpovedzte úplne novým Eliminatorom 500 SE. Tento motocykel otriasa
konvenciami s elegantným a nízkym dizajnom, nízkym a pohodlným sedadlom a ľahkým a jednoduchým ovládaním pre doteraz najprístupnejší cruiser od Kawasaki.

Nepremýšľajte nad tým – nadčasový dizajn bol skombinovaný s modernou
technológiou, takže len začnite jazdiť.

Motor


Typ motora
Kvapalinou chladený, štvortaktný radový dvojvalec

Zdvihový objem
451 cm³

Vŕtanie x zdvih
70 x 58,6 mm

Kompresný pomer
11.3:1

Ventilový rozvod
DOHC, 8 ventilov

Palivový systém
Fuel injection: Ø 32 mm x 2

Zapaľovanie
Digital

Štartovanie
Elektrické

Mazanie
Tlakové mazanie s mokrou skriňou

 Výkon & Prevodovka


Maximálny výkon
33,4 kW {45,4 PS} / 9 000 ot.

Maximálny krútiaci moment
42,6 N•m {4,3 kgf•m} / 6 000 ot.

Sada na obmedzenie výkonu na 35 kW
Available

emisie CO2
89 g/km

Verzia s obmedzením výkonu
35 kW

Spotreba paliva 35 kW kit
4.5 l/100 km

CO2 emisie 35 kW kit
104 g/km

Prevodovka
6-rýchlostná

Pohon nápravy
Puzdrová reťaz

Primárny prevodový pomer
2.029 (69/34)

Prevodový stupeň 1
2.929 (41/14)

Prevodový stupeň 2
2.056 (37/18)

Prevodový stupeň 3
1.619 (34/21)

Prevodový stupeň 4
1.333 (32/24)

Prevodový stupeň 5
1.154 (30/26)

Prevodový stupeň 6
1.037 (28/27)

Konečný prevodový pomer
3.071 (43/14)

Konečný prevodový pomer
3.071 (43/14)

Spojka
Mokrá viackotúčová

Brzdy & Podvozok


Brzdy, predné
Single 310mm disc. Caliper: Dual-piston

Brzdy, zadné
Single 240 mm disc. Caliper: Dual-piston

Odpruženie, predné
41 mm telescopic fork

Odpruženie, zadné
Twin shock absorbers

Rám & Rozmery


Typ rámu
Priehradový, oceľ s vysokou pevnosťou

Závlek kolesa
121 mm

Prepruženie kolesa – predné
120 mm

Prepruženie kolesa – zadné
90 mm

Pneumatika, predná
130/70-18M/C 63H

Pneumatika, zadná
150/80-16M/C 71H

Uhol natočenia kolies Ľ/P
35° / 35°

D x Š x V
2 250 x 785 x 1 100 mm

Rázvor kolies
1 520 mm

Svetlá výška
150 mm

Celkový objem palivovej nádrže
13 litrov

Výška sedadla
735 mm

Pohotovostná hmotnosť
176kg

Úplne nový trellis rám

Úplne nový trellis rám

Konštrukcia z vysokopevnostnej ocele inšpirovaná vysokovýkonným mrežovým rámom Ninja 400, umožňuje nízku výšku sedadla Eliminatora pri zachovaní aktívneho výkonnostného potenciálu jeho športovejšieho brata.

Horizontal Design

Horizontal Design

Dlhý a nízky dizajn s elegantnými proporciami vytvára vertikálne tenká palivová nádrž a horizontálne línie zreteľné od hlavovej trubky až po pôvodnú koncovku. Dizajn pôsobivého tela strednej triedy naznačuje rovnováhu medzi aktívnym výkonom a vyrovnanosťou.

Paralelný dvojvalec na báze Ninja so silným výkonom v nízkych otáčkach

Paralelný dvojvalec na báze Ninja so silným výkonom v nízkych otáčkach

Parallel Twin motor Eliminatora ponúka silný krútiaci moment pri nízkych otáčkach, čo výrazne prospieva manévrovateľnosti a ku každodennému jazdeniu s nízkym stresom. Pri diaľničných rýchlostiach je jeho silný výkon a lineárna odozva zrejmá z jeho línie Ninja.

Priateľský k spolujazdcovi

Priateľský k spolujazdcovi

Dostatočný výkon, pohodlné sedadlo spolujazdca a ergonomický držiak príslušenstva uľahčujú zdieľanie zážitku z Eliminatora s priateľom.

Nízky posed

Nízky posed

Výška sedadla Eliminatoru 735 mm je najnižšia z cestných modelov Kawasaki s objemom 250 – 500 cm3, čo prispieva k upokojujúcemu dosahu na zem. Doplnkové vysoké a nízke sedadlá umožňujú širokému spektru jazdcov vychutnať si Eliminator s istotou a pohodlím.

Ľahké prirodzené ovládanie

Ľahké prirodzené ovládanie

Ako doplnok k dlhému a nízkemu štýlu bola starostlivo zvolená geometria podvozku s cieľom dosiahnuť ľahké a prirodzené ovládanie. Jednoduchá ovládateľnosť Eliminatoru zvyšuje sebadôveru jazdca a prispieva k jazde bez stresu.

Twin-Shock zadné pruženie

Twin-Shock zadné pruženie

Okrem toho, že dvojité zadné pruženie prispieva k jazdnému komfortu a prirodzenému ovládaniu, pripomína štýl ortodoxných motocyklov Kawasaki.

Digitálna prístrojovka

Digitálna prístrojovka

Kompaktný, okrúhly, plne digitálny LCD prístrojový panel ponúka moderný nádych, ktorý dopĺňa autentický štýl Eliminatora. Dobre čitateľné rozloženie obsahuje tachometer a ukazovateľ zaradenej rýchlosti – viditeľné pripomienky aktívneho jazdného potenciálu Eliminatora. Konektivita smartfónu umožňuje jazdcom prístup k funkciám prístroja pre lepší zážitok z jazdy na motorke.

Eliminator chvost

Eliminator chvost

Zatiaľ čo LED zadné svetlo evokuje štýl pôvodného Eliminatora, dizajn zadnej časti je originálny. Tenký, s lomenou spodnou líniou, ktorá sa ostro nakláňa nahor, prispieva k obrazu aktívneho výkonu.

Uvoľnená vzpriamená jazdná pozícia

Uvoľnená vzpriamená jazdná pozícia

Prirodzená jazdná pozícia s riadilami umiestnenými tam, kde sa vaše ruky prirodzene dosiahnu, a stupačkami umiestnenými tak, aby sa vaše nohy necítili stiesnene, ponúka jazdcovi istotu a prispieva ku každodennej jazde bez stresu.

Nízka hmotnosť

Nízka hmotnosť

Manévrovateľnosť s nízkou hmotnosťou prispieva k sebavedomiu jazdca a pomáha znižovať stres pri jazde.

18”/16” kolesá

18”/16” kolesá

Kombinácia dlhého rázvoru s 18” prednými a 16” zadnými kolesami pomáha dosiahnuť dlhý a nízky štýl

Technológie Kawasaki