W 800
Metallic Midnight Gold / Metallic Diablo Black
W800, najnovší člen päťdesiatročnej dynastie Kawasaki W s dôrazom na detail a úrovňou
inžinierskeho remesla, akú má len málo strojov. Od zaručenej, ľahkej ovládateľnosti až po evokujúcu príťažlivosť vintage jazdy, W800 je evolúciou autentickej Original
Icon, ktorá dnes oživuje včerajšok.
Motor
Typ motora
Vzduchom chladený, štvortaktný radový dvojvalec
Zdvihový objem
773 cm³
Vŕtanie x zdvih
77 x 83 mm
Kompresný pomer
8.4:1
Ventilový rozvod
SOHC, 8 ventilov
Palivový systém
Fuel injection: Ø 34 mm x 2
Zapaľovanie
Digital
Štartovanie
Elektrické
Mazanie
Tlakové mazanie s mokrou skriňou
Výkon & Prevodovka
Maximálny výkon
35 kW {48 PS} / 6 000 ot.
Maximálny krútiaci moment
62,9 N•m {6,4 kgf•m} / 4 800 ot.
Prevodovka
5-rýchlostná
Pohon nápravy
Puzdrová reťaz
Primárny prevodový pomer
2.095 (88/42)
Prevodový stupeň 1
2.353 (40/17)
Prevodový stupeň 2
1.591 (35/22)
Prevodový stupeň 3
1.240 (31/25)
Prevodový stupeň 4
1.000 (28/28)
Prevodový stupeň 5
0.852 (23/27)
Konečný prevodový pomer
2.467 (37/15)
Spojka
Mokrá viackotúčová, manuálna
Brzdy & Podvozok
Brzdy, predné
Single 320 mm disc. Caliper: Twin-piston
Brzdy, zadné
Single 270 mm disc. Caliper: Twin-piston
Odpruženie, predné
41 mm telescopic fork
Odpruženie, zadné
Twin shocks with spring preload adjustability
Rám & Rozmery
Typ rámu
Dvojitý kolískový, oceľ s vysokou pevnosťou
Závlek kolesa
108 mm
Prepruženie kolesa – predné
130 mm
Prepruženie kolesa – zadné
107 mm
Pneumatika, predná
100/90-19M/C 57H
Pneumatika, zadná
130/80-18M/C 66H
Uhol natočenia kolies Ľ/P
37° / 37°
D x Š x V
2 190 x 790 x 1 075 mm
Rázvor kolies
1 465 mm
Svetlá výška
125 mm
Celkový objem palivovej nádrže
15 litrov
Výška sedadla
790 mm
Hmotnosť
221 kg
Ikonický 773 cm3 Vertical Twin motor
Overený a spoľahlivý vzduchom chladený dvojvalec so silným ťahom v nízkych a stredných otáčkach s charakteristickým zvukom.
Tradičné "budíky"
Klasický ručičkový rýchlomer a otáčkomer sú doplnené jednoduchým a nenápadným LCD displayom.
Pruženie
Pevnejší nový rám dopĺňa predná vidlica s väčším priemerom s tvrdšími pružinami.
Nízke sedlo
Dlhé nízkoprofilové sedadlo so zvislým profilom má dostatočný priestor pre jazdca a spolujazdca. Uretán v prednej časti sedadla bol tvarovaný na uľahčenie dosiahnutia zeme. Lem okolo okraja sedadla prispieva k retro vzhľadu.
18 palcové tradičné "špicové" kolesá
Rovnako tradičné ako u predchodcov, ale s lepšou ovládateľnosťou pri športovej jazde.
Úžasný zvuk
Dve koncovky vydávajú silný zvuk typický pre celú originállnu sériu W. Pridávanie plynu je návykové.
Klasický vzpriamený jazdecký posed
Klasický vzpriamený jazdecký posed odkazuje na pôvodnú W1.
Okrúhle LED svetlo
Vzhadom imituje staré žiarovkové svetlá, no v detailoch a technológiou najmodernejšie svetlo, ktoré dokonale osvetľuje vaše nočné jazdy.
Veľká brzdná sila
Na rozdiel od predchodcov má motocykel vpredu 320mm a vzadu 270mm kotúčovú brzdu s poriadnou brzdnou silou.