Novinka
Z 7 HYBRID
Kawasaki

Z 7 HYBRID

Metallic Matte Graphenesteel Gray / Ebony / Metallic Graphite Gray

451 cm3
51,1 kW
12 295,-
Mám záujem
Modelový rok2024
StavNová
Prevodovka6st. manuál
Technológie Kawasaki
Anti-lock Brake SystemREŽIM POSÚVANIA(WALK) SO SPÄTNÝM CHODOMJAZDA S NULOVÝMI EMISIAMI

S jedinečnou pohonnou jednotkou, ktorá kombinuje spaľovací motor s objemom 451 cm3 a kompaktný trakčný motor, prvý (*1) silný hybridný (*2) motocykel na svete ponúka jazdcom množstvo nových zážitkov z jazdy: balík strednej veľkosti s okamžitou akceleráciou superšportového modelu triedy 1 000 ccm od štartu z miesta (s e-boost), spotrebou paliva na úrovni triedy 250 ccm a športovou jazdou s radením tlačidlami. Po vzore Kawasaki Ninja 7 Hybrid, ktorý mení hru, je Z7 Hybrid s tromi rôznymi jazdnými režimami, z ktorých každý ponúka odlišný jazdný charakter a množstvo inovatívnych funkcií, ktoré môžu jazdci preskúmať, skutočne súčasťou novej éry zážitku z jazdy.

Motor vyvinie 43,5 kW, vďaka funkcii „e-boost“ však vzrastie na kombinovaný výkon 51,1 kW. 

 

 

Engine     Motor


Typ motora
Liquid-cooled, 4-stroke Parallel Twin

Zdvihový objem
451 cm³

Vŕtanie x zdvih
TBC

Kompresný pomer
TBC

Ventilový rozvod
DOHC, 8 valves

Palivový systém
Fuel injection: ø36 mm x 2

Štartovanie
Integrated starter generator

Mazanie
Forced lubrication, wet sump

Gear     Výkon & Prevodovka


Maximálny výkon
TBC

Maximálny krútiaci moment
TBC

Spotreba paliva
TBC

emisie CO2
TBC g/km

Prevodovka
6-speed, return

Pohon nápravy
Sealed chain

Primárny prevodový pomer
TBC

Prevodový stupeň 1
TBC

Prevodový stupeň 2
TBC

Prevodový stupeň 3
TBC

Prevodový stupeň 4
TBC

Prevodový stupeň 5
TBC

Prevodový stupeň 6
TBC

Konečný prevodový pomer
TBC

Spojka
Wet multi-disc, automated

Suspensions     Brzdy & Podvozok


Brzdy, predné
Dual 300 mm discs. Caliper: Dual piston

Brzdy, zadné
Single 250 mm disc. Caliper: Single-piston

Odpruženie, predné
ø41 mm telescopic fork

Odpruženie, zadné
New Uni Trak, gas-charged shock with adjustable spring preload

Dimensions     Rám & Rozmery


Typ rámu
Trellis, high-tensile steel

Závlek kolesa
TBC mm

Prepruženie kolesa – predné
TBC mm

Prepruženie kolesa – zadné
TBC mm

Pneumatika, predná
TBC

Pneumatika, zadná
TBC

D x Š x V
TBC x TBC x TBC mm

Rázvor kolies
TBC mm

Svetlá výška
TBC mm

Celkový objem palivovej nádrže
TBC litres

Výška sedadla
TBC mm

Pohotovostná hmotnosť
TBC kg

Dimensions     Trakčná batéria


Druh
Lithium-ion battery pack

Menovité napätie
50,4 V

Celková nominálna kapacita
27.2 Ah

Celková hmotnosť batérie
13 kg

Jedinečná silná hybridná pohonná jednotka: 451 cm3 paralelne zdvojený ICE + trakčný motor*

Jedinečná silná hybridná pohonná jednotka: 451 cm3 paralelne zdvojený ICE + trakčný motor*

S kompaktným trakčným motorom namontovaným za radom valcov spaľovacieho motora Parallel Twin s objemom 451 cm3 je silná hybridná pohonná jednotka prvou svojho druhu v motocykli. ICE a trakčný motor sa vzájomne dopĺňajú a vytvárajú priateľský charakter pre jazdca so silným krútiacim momentom v nízkych stredoch.   *Silné hybridné systémy kombinujú spaľovací motor (ICE) s elektromotorom pre výkonnú jazdu a vďaka veľkej kapacite batérie sú schopné poháňať iba elektrinu. Režim EV modelu Z7 Hybrid môže byť užitočný v určitých situáciách, kde je vhodná tichá jazda, napríklad v obytných oblastiach alebo v parkovacích garážach. Rýchlosť a dosah sú obmedzené.

Hybrid: Sport Riding

Hybrid: Sport Riding

Like all Kawasaki motorcycles, the Z7 Hybrid was designed to be fun to ride and fun to control. In addition to the responsive, rider-friendly hybrid power unit and light, agile chassis, riders can look forward to new experiences like powerful acceleration with e-boost, and button-shifting backed by Kawasaki’s proprietary logic and unique electronically controlled transmission.  

TFT prístrojovka s mobilnou konektivitou

TFT prístrojovka s mobilnou konektivitou

4,3-palcové plne digitálne TFT farebné prístrojové vybavenie dodáva kokpitu high-tech, prvotriedny vzhľad, pričom možnosť bezdrôtového pripojenia k motocyklu ponúka vylepšený zážitok z jazdy na motorke.

Freedom to Ride: No Regular Battery Charging Necessary

Freedom to Ride: No Regular Battery Charging Necessary

Because the battery does not need to be charged regularly it is charged while riding—this allows the rider to focus on the ride ahead.

Športové ovládanie

Športové ovládanie

Ortodoxné myslenie na dizajnovanie podvozku športového motocykla bolo použité na starostlivé usporiadanie všetkých komponentov hybridnej pohonnej jednotky (ICE, trakčný motor, batéria, ISG) do ľahkého mrežového rámu, aby sa dosiahla ľahká a svižná ovládateľnosť, ktorou sú športové motocykle Kawasaki známe.

WALK Mode (posúvanie so spiatočkou)

WALK Mode (posúvanie so spiatočkou)

Tento pohodlný režim pomáha pri manévrovaní na parkovisku. Keď je zaradený, otvorením plynu sa motocykel pohybuje vpred rýchlosťou chôdze. Zatvorením škrtiacej klapky za „nulovým“ bodom sa motocykel posúva dozadu.

Plne automatické alebo manuálne tlačidlové radenie

Plne automatické alebo manuálne tlačidlové radenie

V závislosti od jazdného režimu môžu jazdci použiť plne automatické (EV Mode), manuálne radenie tlačidlom (SPORT-HYBRID) alebo preferencie jazdca (ECO-HYBRID).

Funkcia zastavenia motora pri voľnobehu

Funkcia zastavenia motora pri voľnobehu

V režime ECO-HYBRID, keď sa vozidlo úplne zastaví, motor sa vypne, aby sa šetrilo palivo.

Rozhranie priateľské k jazdcom

Rozhranie priateľské k jazdcom

Od uvoľnenej, športovej jazdnej polohy, ktorá vyhovuje širokému spektru jazdcov, až po pozorné usporiadanie ovládačov, všetky aspekty rozhrania pre jazdcov Z7 Hybrid boli navrhnuté tak, aby boli intuitívne a vzbudzovali dôveru.

ALPF (automatické zaradenie 1.rýchlostného stupňa)

ALPF (automatické zaradenie 1.rýchlostného stupňa)

Keď sa vozidlo zastaví, prevodovka sa automaticky vráti na 1. prevodový stupeň, aby sa uľahčilo opätovné rozjazdenie.

Nulové emisie, bezhlučný chod

Nulové emisie, bezhlučný chod

V režime EV nevytvára Z 7 Hybrid pri prevádzke žiadne emisie. Tento režim nízkej rýchlosti na krátku vzdialenosť môže byť užitočný aj v určitých situáciách, kde je vhodná tichá jazda, napríklad v obytných štvrtiach alebo v parkovacích garážach.

6-rýchlostná manuálna-automatická prevodovka

6-rýchlostná manuálna-automatická prevodovka

Jedinečná, elektronicky riadená 6-stupňová prevodovka Kawasaki využíva patentovanú logiku na plynulé radenie prevodových stupňov a ovládanie spojky. Po aktivácii prevodových stupňov a hydraulickej spojky vykonanej motocyklom sa jazdec môže sústrediť na ovládanie plynu.

250cc-Class Fuel Economy

250cc-Class Fuel Economy

Thanks to the contribution of its traction motor, the Z7 Hybrid’s fuel economy is superior to even that of Kawasaki’s own Z250. 

Hybrid: mestské jazdenie

Hybrid: mestské jazdenie

V meste uľahčuje všestrannosť Z7 Hybrid pohyb v mestskej džungli. Jazdci môžu ľahko meniť režimy jazdy tak, aby vyhovovali ich jazdnej situácii. V režime ECOHYBRID pomáha úsporná spotreba paliva minimalizovať prevádzkové náklady. Ďalšie funkcie, ako je zastavenie pri voľnobehu a ALPF (Automatic Launch Position Finder) sú praktické pri jazde v mestskej premávke, zatiaľ čo režim WALK uľahčuje manévrovanie na parkovisku. V režime EV ponúka tichá jazda s nulovými emisiami možnosť vstúpiť do oblastí s obmedzením ICE a prispôsobiť sa určitým situáciám, v ktorých je tichá jazda vhodná.

3 jazdné režimy

3 jazdné režimy

Možnosť výberu z troch jazdných režimov (SPORTHYBRID, ECO-HYBRID a nízkorýchlostný elektromobil na krátke vzdialenosti) ponúka všestrannosť na prispôsobenie sa širokej škále jazdných situácií. Jazdecký charakter každého režimu je odlišný, čo dáva jazdcom množstvo stimulujúcich prvkov na preskúmanie.

Futuristic Colour Selection

Futuristic Colour Selection

Silver and Lime Green with a semi-matte finish, the Z7 Hybrid’s colour & graphics contribute a fresh, futuristic image for Kawasaki’s HEV models.

LED osvetlenie

LED osvetlenie

Kompletné LED osvetlenie dopĺňa športový futuristický charakter motocykla.

Aggressive & Clean Styling

Aggressive & Clean Styling

Blending the sharp, aggressive looks of a Z Supernaked with the clean, high-class image of a hybrid machine, the Z7 Hybrid’s strong, muscular design highlights its street riding potential while leaving a powerful impression. Though it is a completely new type of motorcycle, the styling shares sugomi elements with other models in the Z series, that make it clear this is part of the Z family. The functional beauty of the under cowl’s cooling ducts is complemented by HEV elements like the translucent right side cover and the “Hybrid” logo on the motor covers.

e-boost: Zvýšený výkon a zrýchlenie na úrovni litrov

e-boost: Zvýšený výkon a zrýchlenie na úrovni litrov

Okrem zvýšenia celkového výkonu na úroveň stroja triedy 650 ccm môže Z 7 Hybrid s aktivovaným e-boostom spočiatku za určitých podmienok zrýchliť ako Ninja ZX-10R z pevného štartu.

Futuristický dizajn

Futuristický dizajn

Ako plnohodnotný model novej generácie Z 7 Hybrid kombinuje športový štýl Z s čistým, prvotriednym imidžom, ktorý sa hodí k prvému* silnému hybridnému motocyklu na svete. Jazdcov poteší starostlivosť venovaná rozhraniu jazdca, od uvoľnenej, športovej jazdnej polohy až po plnofarebné prístrojové vybavenie TFT s pripojením k smartfónu a intuitívnym usporiadaním ovládačov.   *Sériovo vyrábané modely (okrem skútrov) od významného výrobcu silových športov k 6. októbru 2023 podľa prieskumu Kawasaki Motors, Ltd.

Technológie Kawasaki