Z E-1
Metallic Bright Silver / Metallic Matte Lime Green
Nájdite si potešenie z každodenného dochádzania. Kawasaki ponúka
elektrifikované vzrušenie so svojimi novými čistými EV
motocyklami. Nabite svoj deň pomocou Z e-1 / Ninja e-1.
Motor
Typ motora
Air-cooled, interior permanent magnet synchronous motor
Výkon & Prevodovka
Maximálny výkon
9 kW {12 PS} / 2.600-4.000 ot.
Maximálny krútiaci moment
40,5 N•m {4,1 kgf•m} / 0-1.600 ot.
Menovitý výkon
5.0 kW {6.8 PS} / 2,800 rpm
Maximálna rýchlosť
ECO Mode 62 km/h | ECO Mode + e-boost 72 km/h | ROAD Mode 85 km/h | ROAD Mode + e-boost 99 km/h (speed limited)
Spotreba elektrickej energie
49 Wh/km (WMTC)
Dojazd
72 km (WMTC)
Pohon nápravy
Reťaz
Primárny prevodový pomer
3.211(61/19)
Konečný prevodový pomer
3.867 (58/15)
Brzdy & Podvozok
Brzdy, predné
Single Disc
Brzdy, zadné
Single Disc
Odpruženie, predné
Telescopic Fork
Odpruženie, zadné
Swing Arm
Rám & Rozmery
Typ rámu
Priehradový, oceľ s vysokou pevnosťou
Závlek kolesa
93 mm
Prepruženie kolesa – predné
120 mm
Prepruženie kolesa – zadné
133 mm
Pneumatika, predná
100/80-17M/C 52S
Pneumatika, zadná
130/70-17M/C 62S
Uhol natočenia kolies Ľ/P
35° / 35°
D x Š x V
1 980 x 730 x 1 035 mm
Rázvor kolies
1 370 mm
Svetlá výška
170 mm
Výška sedadla
785 mm
Pohotovostná hmotnosť
135
Trakčná batéria
Druh
Lithium-ion battery pack x2
Menovité napätie
50.4 V
Celková nominálna kapacita
30 Ah x2
Celková hmotnosť batérie
11.5 kg x2
Nabíjací čas (0 to 100%)
3.7 h x2
Elektrický výkon
Prvé cestné elektromobily Kawasaki sú poháňané kompaktným bezkomutátorovým elektromotorom, ktorý ponúka silné zrýchlenie. Úrovne výkonu voliteľné jazdcom prispievajú k dôvere jazdca, zatiaľ čo jedinečné funkcie EV, ako je e-boost a WALK Mode, zvyšujú zábavný zážitok. Elektromotor priateľský k jazdcom je tiež čistý a tichý.
Sebavedomé ovládanie
Hoci Ninja e-1 a Z e-1 sú primárne modely na denné dochádzanie do práce, inžinieri Kawasaki tvrdo pracovali na tom, aby ponúkli vzrušenie z jazdy, ktorým sú motocykle Kawasaki známe. Starostlivo vytvorená rovnováha medzi sebavedomým ovládaním a ľahkou manévrovateľnosťou osloví aj nových jazdcov, ktorí sa budú tešiť na každodenné dochádzanie.
ROAD/ECO režimy
Okrem bežnej prevádzky (ROAD) si jazdci môžu zvoliť aj prevádzku s obmedzenou rýchlosťou (ECO). Najvyššia rýchlosť v režime ROAD je 88 km/h (85 km/h pre Z e-1), zatiaľ čo maximálna rýchlosť v režime ECO je obmedzená na 64 km/h (62 km/h pre Z e-1).
Prirodzená uvoľnená jazdná pozícia
Uvoľnený trojuholník jazdca pojme širokú škálu veľkostí jazdcov a jazdných situácií, čo prispieva k priateľskému charakteru. Relatívne vzpriamená jazdná poloha a mierne predsunutá stupačka umožňujú jazdcovi ovládať motocykel a zároveň ponúkajú jazdcovi pohodlie.
Nízka hmotnosť
Nízka hmotnosť Ninja a Z e-1 iba 140 kg / 135 kg prispieva k pohodlnému baleniu pre jazdca.
WALK Mode (so spiatočkou)
Tento pohodlný režim pomáha pri manévrovaní na parkovisku. Keď je zaradený, otvorením plynu sa motocykel pohybuje vpred rýchlosťou chôdze. Zatvorením škrtiacej klapky za „nulovým“ bodom sa motocykel presunie dozadu.
Elektromotor s maximálnym výkonom 9,0 kW (12 k).
Čistý a tichý motor s menovitým výkonom 5,0 kW (max. 9,0 kW) poskytuje rýchlu odozvu a silný výkon v nízkych otáčkach, čo uľahčuje ovládanie a prispieva k rýchlemu zrýchleniu z miesta.
Z Supernaked štýl
Nový Z e-1 vyvažuje agresívny štýl modelov Z Supernaked so sviežim, futuristickým výrazom modelov Kawasaki EV. Tam, kde modely ICE Supernaked zdôrazňujú motor a výfuk ako kľúčové štýlové prvky, kompaktnejší motor a absencia výfukového systému vytvárajú oveľa vyššiu svetlú výšku, ktorá je vyvážená nižšou „palivovou nádržou“. All-LED osvetlenie prispieva k modernému, high-tech obrazu.
Dve vymeniteľné batérie
Ninja e-1 a Z e-1 sú vybavené dvoma vyberateľnými lítium-iónovými batériami. Viaceré možnosti nabíjania pridávajú flexibilitu pre minimálne pridané nepohodlie do vašej každodennej rutiny. Duálne lítium-iónové batérie vážia každá po 11,5 kg. Nabíjanie mimo paluby* možno vykonať pripojením motocykla k vyhradenej nabíjačke napájanej z domácej zásuvky. Prípadne je možné batérie vybrať a nabiť. Doba nabíjania jednej batérie je približne 3,7 hodiny pri plnom nabití, 1,6 hodiny pri čiastočnom nabití (20 % >> 85 %). *Nabíjanie mimo vozidla sa vzťahuje na systémy nabíjania, ktoré nie sú pôvodné pre samotné vozidlo. Keďže nabíjačka batérií (ktorá odoberá striedavý prúd a premieňa ho na jednosmerný prúd potrebný na nabíjanie batérií) je umiestnená mimo motocykla, toto je príklad nabíjania mimo vozidla.
Bezspojkové ovládanie
Bez spojky, ktorá by sa dala ovládať – jazdci musia iba otočiť plyn – výrazne zjednodušuje obsluhu a prispieva k balíku, ktorý je pre jazdca priateľský.
Regeneračný systém
Vďaka regeneračnému systému, keď jazdec uberie plyn, sa energia spomalenia recykluje späť do batérie. To prispieva k dlhšiemu cestovnému dosahu.
Nulové emisie
Ninja a Z e-1, poháňané elektromotorom, nevytvárajú pri prevádzke žiadne emisie.
Kotúčové brzdy s ABS
Predné a zadné kotúčové brzdy poskytujú istý brzdný výkon, zatiaľ čo ABS pridáva ešte vyššiu mieru istoty.
e-boost
S e-boost môžu jazdci získať zvýšený výkon približne na 15 sekúnd. Po aktivácii je zrýchlenie silnejšie a maximálna rýchlosť sa zvýši: 64 km/h >> 75 km/h (ECO), 88 km/h >> 99 km/h* (ROAD). [62 km/h >> 72 km/h (ECO), 85 km/h >> 99 km/h* km/h (ROAD) pre Z e-1] *Špecifikácia EUR: Maximálna rýchlosť obmedzená na 99 km/h v Európe.
Pohodlný úložný box
Zdvihnutím krytu úložného boxu sa otvorí 5 litrov ľahko prístupného priestoru pre malé predmety, ako sú rukavice alebo výstroj do dažďa. (max 3 kg)
TFT farebná prístrojovka
4,3-palcové plne digitálne TFT farebné prístrojové vybavenie dodáva kokpitu špičkový, technicky vyspelý vzhľad, pričom možnosť bezdrôtového pripojenia k mobilnému telefónu ponúka vylepšený zážitok z jazdy na motorke.
Ľahký trellis rám
Podvozok založený na motocykloch Kawasaki Ninja/Z400 poskytuje spoľahlivé ovládanie. Ninja e-1 a Z e-1, vyrobené výrobcom motocyklov vysoko uznávaným pre svoju spoľahlivosť, ponúkajú rovnakú solídnu kvalitu konštrukcie ako všetky motocykle Kawasaki. Ninja e-1 a Z e-1 majú mriežkový rám podobný dizajnu ako vlajkový model Kawasaki, Ninja H2. Pokročilá analýza dynamickej tuhosti Kawasaki bola použitá na zabezpečenie optimálnej tuhosti pri nízkej hmotnosti. Konštrukcia rámu výrazne prispieva k nízkej pohotovostnej hmotnosti motocykla.