Novinka
NINJA 7 HYBRID
Kawasaki

NINJA 7 HYBRID

Metallic Bright Silver / Metallic Matte Lime Green / Ebony

451 cm3
51,1 kW
12 295,-
Mám záujem
Modelový rok2024
StavNová
Motorradový dvojvalec
Prevodovka6st. manuál
Výška sedadla795 mm
Pohotovostná hmotnosť (s náplňami)227 kg
Objem nádrže14 L
Technológie Kawasaki
Anti-lock Brake SystemREŽIM POSÚVANIA(WALK) SO SPÄTNÝM CHODOMJAZDA S NULOVÝMI EMISIAMI

Prvý*1 silný hybridný*2 motocykel na svete ponúka jazdcom množstvo nových jazdných zážitkov:
balík strednej veľkosti s okamžitou akceleráciou superšportového modelu triedy 1 000 ccm
z miesta štartu (s e-boost), úsporou paliva zapnutým porovnateľné s triedou 250
ccm a športovou jazdou s tlačidlovým radením. Vďaka trom rôznym režimom
jazdy, z ktorých každý ponúka odlišný charakter jazdy a množstvo
inovatívnych funkcií, ktoré môžu jazdci preskúmať, Ninja 7
Hybrid skutočne mení hru a otvára novú éru zážitku z jazdy.

Motor vyvinie 43,5 kW, vďaka funkcii „e-boost“ však vzrastie na kombinovaný výkon 51,1 kW. 
 

 

 

 


Engine     Motor


Typ motora
Kvapalinou chladený, štvortaktný radový dvojvalec

Zdvihový objem
451 cm³

Vŕtanie x zdvih
70 x 58,6 mm

Kompresný pomer
11.7:1

Ventilový rozvod
DOHC, 8 valves

Palivový systém
Fuel injection: ø36 mm x 2

Štartovanie
Integrated starter generator

Mazanie
Tlakové mazanie s mokrou skriňou

Gear     Výkon & Prevodovka


Maximálny výkon
TBC kW {TBC PS} /

Maximálny krútiaci moment
TBC N•m {TBC kgf•m} /

Spotreba paliva
TBC l/100 km

emisie CO2
TBC g/km

Prevodovka
6-rýchlostná

Pohon nápravy
Puzdrová reťaz

Primárny prevodový pomer
2.219 (71/32)

Prevodový stupeň 1
2.235 (38/17)

Prevodový stupeň 2
1.800 (36/20)

Prevodový stupeň 3
1.500 (33/22)

Prevodový stupeň 4
1.240 (31/25)

Prevodový stupeň 5
1.074 (29/27)

Prevodový stupeň 6
0.964 (27/28)

Konečný prevodový pomer
3.017 (43/14)

Spojka
Wet multi-disc, automated

 
Suspensions        Brzdy & Podvozok


Brzdy, predné
Dual 300 mm discs. Caliper: Dual piston

Brzdy, zadné
Single 250 mm disc. Caliper: Single-piston

Odpruženie, predné
ø41 mm telescopic fork

Odpruženie, zadné
New Uni Trak, gas-charged shock with adjustable spring preload

 

Dimensions      Rám & Rozmery


Typ rámu
Priehradový, oceľ s vysokou pevnosťou

Závlek kolesa
104 mm

Prepruženie kolesa – predné
120 mm

Prepruženie kolesa – zadné
114 mm

Pneumatika, predná
120/70ZR17M/C (58W)

Pneumatika, zadná
160/60ZR17M/C (69W)

D x Š x V
2 145 x 750 x 1 135 mm

Rázvor kolies
1 535 mm

Svetlá výška
130 mm

Celkový objem palivovej nádrže
14 litrov

Výška sedadla
795 mm

Pohotovostná hmotnosť
227 kg


Dimensions     Trakčná batéria


Druh
Lithium-ion battery pack

Menovité napätie
50,4 V

Celková nominálna kapacita
27.2 Ah

Celková hmotnosť batérie
13 kg

 

Športový vzhľad

Športový vzhľad

Dizajn Ninja 7 Hybrid, ktorý spája športový charakter série Ninja s čistým, prvotriednym imidžom hybridného stroja, zvýrazňuje jeho športový jazdný potenciál a zároveň zanecháva silný dojem. Funkčnú krásu chladiacich kanálov kapotáže dopĺňajú prvky HEV, ako je priesvitný pravý bočný kryt a logo „Hybrid“ na kryte motora.

6-rýchlostná manuálna-automatická prevodovka

6-rýchlostná manuálna-automatická prevodovka

Jedinečná, elektronicky riadená 6-stupňová prevodovka Kawasaki využíva patentovanú logiku na plynulé radenie prevodových stupňov a ovládanie spojky. Po aktivácii prevodových stupňov a hydraulickej spojky vykonanej motocyklom sa jazdec môže sústrediť na ovládanie plynu.

ALPF (automatické zaradenie 1.rýchlostného stupňa)

ALPF (automatické zaradenie 1.rýchlostného stupňa)

Keď sa vozidlo zastaví, prevodovka sa automaticky vráti na 1. prevodový stupeň, aby sa uľahčilo opätovné rozjazdenie.

WALK Mode (posúvanie so spiatočkou)

WALK Mode (posúvanie so spiatočkou)

Tento pohodlný režim pomáha pri manévrovaní na parkovisku. Keď je zaradený, otvorením plynu sa motocykel pohybuje vpred rýchlosťou chôdze. Zatvorením škrtiacej klapky za „nulovým“ bodom sa motocykel posúva dozadu.

Nulové emisie, bezhlučný chod

Nulové emisie, bezhlučný chod

V režime EV nevytvára Ninja 7 Hybrid pri prevádzke žiadne emisie. Tento režim nízkej rýchlosti na krátku vzdialenosť môže byť užitočný aj v určitých situáciách, kde je vhodná tichá jazda, napríklad v obytných štvrtiach alebo v parkovacích garážach.

Športové ovládanie

Športové ovládanie

Ortodoxné myslenie na dizajnovanie podvozku športového motocykla bolo použité na starostlivé usporiadanie všetkých komponentov hybridnej pohonnej jednotky (ICE, trakčný motor, batéria, ISG) do ľahkého mrežového rámu, aby sa dosiahla ľahká a svižná ovládateľnosť, ktorou sú športové motocykle Kawasaki známe.

3 jazdné režimy

3 jazdné režimy

Možnosť výberu z troch jazdných režimov (SPORTHYBRID, ECO-HYBRID a nízkorýchlostný elektromobil na krátke vzdialenosti) ponúka všestrannosť na prispôsobenie sa širokej škále jazdných situácií. Jazdecký charakter každého režimu je odlišný, čo dáva jazdcom množstvo stimulujúcich prvkov na preskúmanie.

e-boost: Zvýšený výkon a zrýchlenie na úrovni litrov

e-boost: Zvýšený výkon a zrýchlenie na úrovni litrov

Okrem zvýšenia celkového výkonu na úroveň stroja triedy 650 ccm môže Ninja 7 Hybrid s aktivovaným e-boostom spočiatku za určitých podmienok zrýchliť ako Ninja ZX-10R z pevného štartu.

Futuristický dizajn

Futuristický dizajn

Ako plnohodnotný model novej generácie Ninja 7 Hybrid kombinuje športový štýl Ninja s čistým, prvotriednym imidžom, ktorý sa hodí k prvému* silnému hybridnému motocyklu na svete. Jazdcov poteší starostlivosť venovaná rozhraniu jazdca, od uvoľnenej, športovej jazdnej polohy až po plnofarebné prístrojové vybavenie TFT s pripojením k smartfónu a intuitívnym usporiadaním ovládačov.   *Sériovo vyrábané modely (okrem skútrov) od významného výrobcu silových športov k 6. októbru 2023 podľa prieskumu Kawasaki Motors, Ltd.

Funkcia zastavenia pri voľnobehu

Funkcia zastavenia pri voľnobehu

Funkcia zastavenia pri voľnobehu v režime ECO-HYBRID, keď sa vozidlo úplne zastaví, motor sa vypne, aby sa šetrilo palivo.

Unikátny hybrdiný pohon*

Unikátny hybrdiný pohon*

S kompaktným trakčným motorom namontovaným za radom valcov spaľovacieho motora Parallel Twin s objemom 451 cm3 je silná hybridná pohonná jednotka prvou svojho druhu v motocykli. ICE a trakčný motor sa vzájomne dopĺňajú a vytvárajú priateľský charakter pre jazdca so silným krútiacim momentom v nízkych otáčkach.   *Silné hybridné systémy kombinujú spaľovací motor (ICE) s elektromotorom pre výkonnú jazdu a vďaka veľkej kapacite batérie sú schopné byť poháňané iba elektrinu. Režim EV Ninja 7 Hybrid môže byť užitočný v určitých situáciách, kde je vhodná tichá jazda, napríklad v obytných štvrtiach alebo v parkovacích garážach. Rýchlosť a dosah sú obmedzené.

TFT prístrojovka s mobilnou konektivitou

TFT prístrojovka s mobilnou konektivitou

4,3-palcové plne digitálne TFT farebné prístrojové vybavenie dodáva kokpitu high-tech, prvotriedny vzhľad, pričom možnosť bezdrôtového pripojenia k motocyklu ponúka vylepšený zážitok z jazdy na motorke.

LED osvetlenie

LED osvetlenie

Kompletné LED osvetlenie dopĺňa športový futuristický charakter motocykla.

Technológie Kawasaki