Z 500
Metallic Spark Black / Metallic Matte Graphenesteel Gray
Všetky oči sú na vás, keď jazdíte na úplne novom Z500. S výraznou karosériou a výkonným motorom s objemom 451 cm3 je tento agresívne štylizovaný streetfighter pre tých, ktorí sa neboja byť videní.
Motor
Typ motora
Kvapalinou chladený, štvortaktný radový dvojvalec
Zdvihový objem
451 cm³
Vŕtanie x zdvih
70 x 58,6 mm
Kompresný pomer
11.3:1
Ventilový rozvod
DOHC, 8 ventilov
Palivový systém
Fuel injection: Ø 32 mm x 2
Štartovanie
Elektrické
Mazanie
Tlakové mazanie s mokrou skriňou
Výkon & Prevodovka
Maximálny výkon
33,4 kW {45,4 PS} / 9 000 ot.
Maximálny krútiaci moment
42,6 N•m {4,3 kgf•m} /
emisie CO2
89 g/km
Prevodovka
6-rýchlostná
Pohon nápravy
Puzdrová reťaz
Primárny prevodový pomer
2.029 (69/34)
Prevodový stupeň 1
2.929 (41/14)
Prevodový stupeň 2
2.056 (37/18)
Prevodový stupeň 3
1.619 (34/21)
Prevodový stupeň 4
1.333 (32/24)
Prevodový stupeň 5
1.154 (30/26)
Prevodový stupeň 6
1.037 (28/27)
Konečný prevodový pomer
3.071 (43/14)
Spojka
Mokrá viackotúčová
Brzdy & Podvozok
Brzdy, predné
Single semi-floating 310 mm single disc. Caliper: balanced actuation dual-piston.
Brzdy, zadné
Single 220 mm disc, Caliper: dual piston.
Odpruženie, predné
ø41 mm telescopic fork
Odpruženie, zadné
Bottom-Link Uni-Trak, gas-charged shock with adjustable preload
Rám & Rozmery
Typ rámu
Priehradový, oceľ s vysokou pevnosťou
Závlek kolesa
92 mm
Prepruženie kolesa – predné
120 mm
Prepruženie kolesa – zadné
130 mm
Pneumatika, predná
110/70R17M/C 54H
Pneumatika, zadná
150/60R17M/C 66H
D x Š x V
1 995 x 800 x 1 055 mm
Rázvor kolies
1 375 mm
Svetlá výška
145 mm
Celkový objem palivovej nádrže
14 litrov
Výška sedadla
785 mm
Pohotovostná hmotnosť
172
Intenzívny supernaked dizajn
Nový Z500 má ostrý, agresívny štýl a zachováva si veľkoobjemový dizajn ostatných motocyklov v sérii Z, aby vytvoril agresívny, agilný vzhľad. Jeho svalnatá, atletická karoséria odráža jeho výkon a zároveň vytvára plynulý dizajn, ktorý akoby sa vznášal nad motorom. Rovnako ako ostatné modely zo série Z, aj dizajnové prvky sugomi (prikrčený postoj, nízko postavená hlava a zdvihnutý chvost) mu dodávajú siluetu, ktorú možno okamžite rozoznať ako Kawasaki Supernaked.
Nový motor s väčším objemom
Plynulé a silné zrýchlenie je k dispozícii pootočením zápästia vďaka novému motoru s objemom 451 cm3. Zrýchlenie je svižné vďaka veľkému množstvu výkonu v rozsahu nízkych až stredných otáčok. Vďaka dobre vyváženému výstupnému výkonu a silnému zrýchleniu v celom rozsahu otáčok, kombinácia tohto motora s ľahkým podvozkom robí stroj vhodný pre širokú škálu jazdných situácií vrátane každodenného jazdenia.
Prvotriedny, intenzívny dizajn
Bez ohľadu na to, z akého uhla sa na Z500 pozeráte, jeho trojitý svetlomet je sústredený a predná strana a agresívne línie jasne ukazujú, že ide o člena rodiny Z s agresívnym vzhľadom Supernaked.
Najnovší dizajn Z „Face“
„Tvár“ modelu Z500 je založená na novo navrhnutej jednotke trojitého svetlometu, ktorú obklopuje ostrý predný kryt, ktorý mu dodáva intenzívny vzhľad.
Asistenčná a klzná spojka
Kawasaki's Assist & Slipper Clutch má za úlohu ľahké zatiahnutie spojky pre ešte príjemnejšiu a ovládateľnejšiu jazdu v každodenných situáciách a zníženie poskakovania pri podradení smerom dole pre lepšiu športovú jazdu a väčšiu istotu.
Prístrojové vybavenie s pripojením k smartfónu
Úplný LCD prístrojový panel na štandardných modeloch a TFT displej na modeloch SE ponúkajú pripojenie k smartfónu, čo umožňuje jazdcom spojiť sa so svojimi strojmi a vychutnať si upozornenia na displeji, záznamy z jazdy a komunitné funkcie.
Ľahká, predvídateľná manipulácia
Podvozok má krátky rázvor/dlhú kyvnú vidlicu v štýle superšportu. Dizajn je doplnený o optimalizované nastavenie trailu, ktoré poskytuje ľahké a prirodzené ovládanie. Nízka hmotnosť motocykla tiež prispieva k ľahkej manipulácii a uľahčuje manévrovanie pri zosadnutí, napríklad pri parkovaní.
Ľahký a ovládateľný podvozok
Kľúčom je jednoduché použitie, pretože kompaktné šasi bolo navrhnuté tak, aby bolo užívateľsky čo najpríjemnejšie. Predvídateľná ovládateľnosť vďaka podvozku koncipovanému s nízkou hmotnosťou, manévrovateľnosťou a centralizáciou hmoty poskytuje vynikajúci pocit a inšpirujúcu sebadôveru pre širokú škálu jazdcov. Jednoduchá manipulácia uľahčuje aj manévrovanie pri parkovaní.
Ergonomics for Control
Relaxed rider triangle accommodates a wide range of rider sizes and riding situations, contributing to its riderfriendly character. The relatively upright riding position and wide handlebar put the rider in the ideal position for active control, facilitating dynamic, sporty riding.
Ľahký Trellis rám
Z500 má mriežkový rám podobný dizajnu ako Ninja H2. Pokročilá analýza dynamickej tuhosti Kawasaki bola použitá na zabezpečenie optimálnej tuhosti pri nízkej hmotnosti. Motor je pevne uložený a používa sa ako namáhaný prvok. Konštrukcia rámu výrazne prispieva k nízkej pohotovostnej hmotnosti motocykla.
Dôveru poskytujúci dosah na zem
Zatiaľ čo výška sedadla je 785 mm, tenký dizajn sedadla a zadnej časti motora poskytuje jazdcom nerušenú líniu, aby ich nohy dosiahli na zem. Plochý tvar sedadla ponúka dostatočné polstrovanie v prednej časti bez obetovania pohodlného dosahu na zem, čo pomáha jazdcom užívať si motocykel s istotou.
Brzdové kotúče s ø310 mm
Poloplávajúci predný kotúč Ninja 500 s priemerom ø 310 mm ponúka istý brzdný výkon s dodatočnou istotou ABS.
Silný a priateľský motor s objemom 451 cm3
Výkon motora s objemom 451 cm3 sa nachádza v celom rozsahu otáčok, aby ho jazdci mohli ľahko používať bez ohľadu na to, aký druh jazdy práve vykonávajú, od výkonu v nízkej rýchlosti cez zrýchlenie až po vrcholné otáčky pre jazdu po diaľnici. Motor v novom Ninja 500 je pripravený na všetko.