Ninja 500 SE
Lime Green / Ebony / Pearl Blizzard White
"Vyjadrite svoj názor s úplne novým športovým motocyklom Ninja 500. Zatočte s agresívnym
štýlom, ktorým sú športové motocykle Ninja známe a udávajú tón s dvojvalcovým motorom s
objemom 451 cm3. Zažite legendárny výkon Ninja na športovom motocykli navrhnutom
tak, aby viedol dav."
Motor
Typ motora
Kvapalinou chladený, štvortaktný radový dvojvalec
Zdvihový objem
451 cm³
Vŕtanie x zdvih
70 x 58,6 mm
Kompresný pomer
11.3:1
Ventilový rozvod
DOHC, 8 ventilov
Palivový systém
Vstrekovanie paliva: Ø 32 mm x 2
Štartovanie
Elektrické
Mazanie
Tlakové mazanie s mokrou skriňou
Výkon & Prevodovka
Maximálny výkon
33,4 kW {45,4 PS} / 9 000 ot.
Maximálny krútiaci moment
42,6 N•m {4,3 kgf•m} /
CO2 emission
89 g/km
Prevodovka
6-rýchlostná
Pohon nápravy
Puzdrová reťaz
Primárny prevodový pomer
2.029 (69/34)
Prevodový stupeň 1
2.929 (41/14)
Prevodový stupeň 2
2.056 (37/18)
Prevodový stupeň 3
1.619 (34/21)
Prevodový stupeň 4
1.333 (32/24)
Prevodový stupeň 5
1.154 (30/26)
Prevodový stupeň 6
1.037 (28/27)
Konečný prevodový pomer
3.071 (43/14)
Spojka
Mokrá viackotúčová
Brzdy & Podvozok
Brzdy, predné
Jeden čiastočne plávajúci 310 mm kotúč. Brzdový strmeň: dvojpiestikový
Brzdy, zadné
Jeden 220 mm kotúč, strmeň: dvojpiestikový.
Odpruženie, predné
ø41 mm teleskopická vidlica
Odpruženie, zadné
Plynový tlmič Uni-Trak s nastaviteľným predpätím
Rám & Rozmery
Typ rámu
Priehradový, oceľ s vysokou pevnosťou
Závlek kolesa
92 mm
Prepruženie kolesa – predné
120 mm
Prepruženie kolesa – zadné
130 mm
Pneumatika, predná
110/70R17M/C 54H
Pneumatika, zadná
150/60R17M/C 66H
D x Š x V
1 995 x 730 x 1 120 mm
Rázvor kolies
1 375 mm
Svetlá výška
145 mm
Celkový objem palivovej nádrže
14 litrov
Výška sedadla
785 mm
Pohotovostná hmotnosť
172
Nový motor s väčším objemom
Plynulé a silné zrýchlenie je k dispozícii pootočením zápästia vďaka novému motoru s objemom 451 cm3. Zrýchlenie je svižné vďaka veľkému množstvu výkonu v rozsahu nízkych až stredných otáčok. Vďaka dobre vyváženému výstupnému výkonu a silnému zrýchleniu v celom rozsahu otáčok, kombinácia tohto motora s ľahkým podvozkom robí stroj vhodný pre širokú škálu jazdných situácií vrátane každodenného jazdenia.
Ľahký Trellis rám
Ninja 500 má mriežkový rám podobný dizajnu ako Ninja H2. Pokročilá analýza dynamickej tuhosti Kawasaki bola použitá na zabezpečenie optimálnej tuhosti pri nízkej hmotnosti. Motor je pevne uložený a používa sa ako namáhaný prvok. Konštrukcia rámu výrazne prispieva k nízkej pohotovostnej hmotnosti motocykla.
Ľahký a ovládateľný podvozok
Kľúčom je jednoduché použitie, pretože kompaktné šasi bolo navrhnuté tak, aby bolo užívateľsky čo najpríjemnejšie. Predvídateľná ovládateľnosť vďaka podvozku koncipovanému s nízkou hmotnosťou, manévrovateľnosťou a centralizáciou hmoty poskytuje vynikajúci pocit a inšpirujúcu sebadôveru pre širokú škálu jazdcov. Jednoduchá manipulácia uľahčuje aj manévrovanie pri parkovaní.
Prvotriedny, intenzívny dizajn
Bez ohľadu na to, z akého uhla sa na Ninja 500 pozeráte, jeho výrazná predná časť a elegantné plynulé línie jasne ukazujú, že ide o člena rodiny Ninja so vzhľadom veľkých motocyklov. Tvar celoplošnej karosérie podporuje pocit jednoty s jazdcom a pomáha mu cítiť sa v jednote s motocyklom.
Vynikajúci jazdný komfort a ochrana proti vetru
Sedadlá s hrubým čalúnením a uretánom prispievajú k vynikajúcemu komfortu jazdy. Veľkoobjemová karoséria Ninja 500 tiež ponúka skvelú ochranu pred vetrom, čo ďalej prispieva k pohodliu pri jazde.
[Silný a priateľský motor s objemom 451 cm3]
Silný a priateľský motor s objemom 451 cm3
Výkon motora s objemom 451 cm3 sa nachádza v celom rozsahu otáčok, aby ho jazdci mohli ľahko používať bez ohľadu na to, aký druh jazdy práve vykonávajú, od výkonu v nízkej rýchlosti cez zrýchlenie až po vrcholné otáčky pre jazdu po diaľnici. Motor v novom Ninja 500 je pripravený na všetko.
[Najnovší dizajn Ninja „Face“]
Najnovší dizajn Ninja „Face“
„Tvár“ Ninja 500 je založená na dvoch novo navrhnutých kompaktných svetlometoch. Pod nimi vyčnievajú dva spojlery a dotvárajú výrazný vzhľad.
[Ľahká, predvídateľná manipulácia]
Ľahká, predvídateľná manipulácia
Podvozok má krátky rázvor/dlhú kyvnú vidlicu v štýle superšportu. Dizajn je doplnený o optimalizované nastavenie trailu, ktoré poskytuje ľahké a prirodzené ovládanie. Nízka hmotnosť motocykla tiež prispieva k ľahkej manipulácii a uľahčuje manévrovanie pri zosadnutí, napríklad pri parkovaní.
[Splývavá, vrstvená karoséria]
Splývavá, vrstvená karoséria
Karoséria novej Ninja 500, ktorá sa pohybuje spredu dozadu s plynulým vrstveným dizajnom, ponúka svieži dojem, zatiaľ čo športové prvky dodávajú stroju účelný vzhľad inšpirovaný pretekmi, na ktorý budú majitelia hrdí.
[KIPASS]
KIPASS
KIPASS (Kawasaki’s Intelligent Proximity Activation Start System) je systém hlavného kľúča, ktorý umožňuje diaľkovú aktiváciu hlavného vypínača motocykla a zámku riadenia.
[Asistenčná a klzná spojka]
Asistenčná a klzná spojka
Kawasaki's Assist & Slipper Clutch má za úlohu ľahké zatiahnutie spojky pre ešte príjemnejšiu a ovládateľnejšiu jazdu v každodenných situáciách a zníženie poskakovania pri podradení smerom dole pre lepšiu športovú jazdu a väčšiu istotu.
[Brzdové kotúče s ø310 mm]
Brzdové kotúče s ø310 mm
Poloplávajúci predný kotúč Ninja 500 s priemerom ø 310 mm ponúka istý brzdný výkon s dodatočnou istotou ABS.
[Uvoľnená, športová jazdná poloha]
Uvoľnená, športová jazdná poloha
Uvoľnený trojuholník jazdca pojme širokú škálu veľkostí jazdcov a jazdných situácií. V porovnaní s niektorými inými modelmi (ktorých trochu extrémna jazdná poloha ohrozuje pohodlie), zvýšená poloha rukoväte a pozícia chodidla vpredu dáva jazdcovi pozíciu na ovládanie motocykla a zároveň ponúka pohodlie.
[Prístrojové vybavenie s pripojením k smartfónu]
Prístrojové vybavenie s pripojením k smartfónu
Úplný LCD prístrojový panel na štandardných modeloch a TFT displej na modeloch SE ponúkajú pripojenie k smartfónu, čo umožňuje jazdcom spojiť sa so svojimi strojmi a vychutnať si upozornenia na displeji, záznamy z jazdy a komunitné funkcie.
[Dôvera-inšpirujúci dosah na zem]
Dôvera-inšpirujúci dosah na zem
Zatiaľ čo výška sedadla je 785 mm, tenký dizajn sedadla a zadnej časti motora poskytuje jazdcom nerušenú líniu, aby ich nohy dosiahli na zem. Plochý tvar sedadla ponúka dostatočné polstrovanie v prednej časti bez obetovania pohodlného dosahu na zem, čo pomáha jazdcom užívať si motocykel s istotou.