Z 900 RS SE
Metallic Flat Spark Black / Metallic Matte Carbon Gray
Vo vašom životnom štýle nie je miesto pre faloš. Ak hľadáte modernú klasiku s dedičstvom, ktorá prináša hodnoty včerajšieho dňa, no s technickými funkciami a vylepšeniami odpruženia zameranými na dnešné cesty, Z900RS SE je jedinou odpoveďou. Zadná jednotka Öhlins a preladené predné odpruženie spolu s ďalšími detailmi zodpovedajú vnútornému duchu legendy 70. rokov minulého storočia, ikonickej Z1. Pozrite sa, ukážte a choďte, Z900RS SE má všetko.
Motor
Typ motora
Kvapalinou chladený, štvortaktný radový štvorvalec
Zdvihový objem
948 cm³
Vŕtanie x zdvih
73,4 x 56 mm
Kompresný pomer
10.8:1
Ventilový rozvod
DOHC, 16 ventilov
Palivový systém
Vstrekovanie: Ø 36 mm x 4 so škrtiacou klapkou
Štartovanie
Elektrické
Mazanie
Tlakové mazanie s mokrou skriňou
Brzdy & Podvozok
Brzdy, predné
Dvojité plávajúce 300 mm kotúče. Štvorpiestikové radiálne brzdiče
Brzdy, zadné
250 mm disk s jednopiestikovým brzdičom
Odpruženie, predné
41 mm obrátená vidlica s nastaviteľným pružením a predpätím
Odpruženie, zadné
Horizontal Back-link, nastaviteľný tlmič s plynovým zásobníkom
Výkon & Prevodovka
Maximálny výkon
82 kW {111 PS} / 8 500 ot.
Maximálny krútiaci moment
98,5 N•m {10 kgf•m} / 6 500 ot.
Spotreba paliva
5,2 l/100 km
emisie CO2
124 g/km
Prevodovka
6-rýchlostná
Pohon nápravy
Puzdrová reťaz
Primárny prevodový pomer
1.627 (83/51)
Prevodový stupeň 1
2.917 (35/12)
Prevodový stupeň 2
2.059 (35/17)
Prevodový stupeň 3
1.650 (33/20)
Prevodový stupeň 4
1.409 (31/22)
Prevodový stupeň 5
1.222 (33/27)
Prevodový stupeň 6
0.967 (29/30)
Konečný prevodový pomer
2.800 (42/15)
Spojka
Mokrá viackotúčová
Rám & Rozmery
Typ rámu
Priehradový, oceľ s vysokou pevnosťou
Závlek kolesa
98 mm
Prepruženie kolesa – predné
120 mm
Prepruženie kolesa – zadné
140 mm
Pneumatika, predná
120/70ZR17 M/C (58W)
Pneumatika, zadná
180/55ZR17 M/C (73W)
D x Š x V
2 100 x 865 x 1 150 mm
Rázvor kolies
1 470 mm
Svetlá výška
140 mm
Celkový objem palivovej nádrže
17 litrov
Výška sedadla
845 mm
Pohotovostná hmotnosť
215 kg
Ikonická “Yellow Ball” farebná štylizácia
Farebné prevedenie verzie SE je odkazom na legendárnu "Yellow ball", žlto-čiernu verziu pôvodnej oranžovo-hnedej "Fireball" z modelu Z1.
Brembo brzdy
Predné brzdy Brembo(kotúče, brzdiče aj platničky) ponúkajú silnejší brzdný účinok a lepšiu kontrolu nad brzdením.
Odpruženie
Zadné odpruženie Öhlins, ktoré dopĺňa obrátenú vidlicu s veľkým priemerom, ponúka zvýšený jazdný komfort.
Silný hladký štvorvalec
Rovnako ako Z1, aj Z900RS je vybavená radovým štvorvalcom 948 ccm, ktorý vo svojej podstate ponúka vynikajúcu rovnováhu výkonu a ovládateľnosti. Vyladenie sa zameriava na nízky a stredný rozsah otáčok.
Radiálne brzdové páčky
Hlavný valec prednej brzdy s radiálnym čerpadlom tiež prispieva k vynikajúcemu ovládaniu a pocitu, ktorý ponúkajú strmene. Aby bola zaistená väčšia istota pri brzdení, je ABS štandardným prvkom modelu Z900RS SE.
KTRC (Kawasaki TRaction Control)
Z900RS SE je vybavený pokročilou technológiou podpory jazdcov Kawasaki. KTRC ponúka dva režimy, ktoré pokrývajú širokú škálu jazdných podmienok a ponúkajú buď vylepšený športový jazdný výkon, alebo pokoj a istotu na klzkom povrchu. Systéme kontroly trakcie je vypínateľný.
Prvý zvukovo ladený výfuk od Kawasaki
Napriek tomu, že radové motory Kawasaki In-Line Four sú historicky známe svojimi skvelo znejúcimi výfukami, je to vôbec prvýkrát, čo spoločnosť Kawasaki uskutočnila zvukový výskum s cieľom vytvoriť ideálny model výfuku. Zvukové ladenie je navrhnuté tak, aby vyvolalo odozvu v srdci jazdca sa zameralo na počiatočný zvuk motora, na voľnobeh a jazdu v nízkych otáčkach, kde si jazdec najlepšie vychutná hlboký tón výfuku.
Asistenčná klzná spojka
Technológia spojky inšpirovaná pretekami ponúka oveľa ľahší pocit z páčky, ako aj funkciu obmedzenia zadného krútiaceho momentu, ktorá pomáha predchádzať zablokovaniu zadných kolies pri podraďovaní.