Novinka
Z 900 RS
Kawasaki

Z 900 RS

Ino Red

948 cm3
82 kW
12 590,-
Mám záujem
Modelový rok2024
StavNová
Motorradový štvorvalec
Prevodovka6st. manuál
Výška sedadla835 mm
Pohotovostná hmotnosť (s náplňami)215 kg
Objem nádrže17 L
Technológie Kawasaki
Anti-lock Brake SystemANTIHOPPINGOVÁ SPOJKAIndikátor ekonomickej jazdyTrakčná kontrola Kawasaki (3-režimová)DUÁLNE ŠKRTIACE KLAPKY

V životnom štýle, ktorý si vyberiete, nie je miesto pre faloš. Samotná Kawasaki má tradíciu poskytovať dnešným jazdcom hodnoty minulosti v skutočne autentickom modernom klasickom motocykli. Vnútorný duch legendy zo 70. rokov – pôvodného kráľa Z1 od Kawasaki – nachádza výraz v Z900RS, aby uspokojil samotnú podstatu jazdca, ktorým teraz ste.

Engine   Motor


Typ motora
Kvapalinou chladený, štvortaktný radový štvorvalec

Zdvihový objem
948 cm³

Vŕtanie x zdvih
73,4 x 56 mm

Kompresný pomer
10.8:1

Ventilový rozvod
DOHC, 16 ventilov

Palivový systém
Fuel injection: Ø 36 mm x 4 with sub-throttles

Štartovanie
Elektrické

Mazanie
Tlakové mazanie s mokrou skriňou

Gear     Výkon & Prevodovka


Maximálny výkon
82 kW {111 PS} / 8 500 ot.

Maximálny krútiaci moment
98,5 N•m {10 kgf•m} / 6 500 ot.

Spotreba paliva
5,2 l/100 km

emisie CO2
124 g/km

Prevodovka
6-rýchlostná

Pohon nápravy
Puzdrová reťaz

Primárny prevodový pomer
1.627 (83/51)

Prevodový stupeň 1
2.917 (35/12)

Prevodový stupeň 2
2.059 (35/17)

Prevodový stupeň 3
1.650 (33/20)

Prevodový stupeň 4
1.409 (31/22)

Prevodový stupeň 5
1.222 (33/27)

Prevodový stupeň 6
0.967 (29/30)

Konečný prevodový pomer
2.800 (42/15)

Spojka
Mokrá viackotúčová

Suspensions     Brzdy & Podvozok


Brzdy, predné
Dual semi-floating 300 mm discs. Caliper: Dual radial-mount, monobloc, opposed 4-piston

Brzdy, zadné
Single 250 mm disc. Caliper: Single-piston

Odpruženie, predné
41 mm inverted fork with compression and rebound damping and spring preload adjustability

Odpruženie, zadné
Horizontal Back-link, gas-charged shock with rebound damping and spring preload adjustability

Dimensions    Rám & Rozmery


Typ rámu
Priehradový, oceľ s vysokou pevnosťou

Závlek kolesa
98 mm

Prepruženie kolesa – predné
120 mm

Prepruženie kolesa – zadné
140 mm

Pneumatika, predná
120/70ZR17 M/C (58W)

Pneumatika, zadná
180/55ZR17 M/C (73W)

Uhol natočenia kolies Ľ/P
33° / 33°

Uhol natočenia kolies Ľ/P
33° / 33°

D x Š x V
2 100 x 865 x 1 150 mm

Rázvor kolies
1 470 mm

Svetlá výška
130 mm

Celkový objem palivovej nádrže
17 litrov

Výška sedadla
835 mm

Pohotovostná hmotnosť
215 kg (M40B/R) 216 kg (N40B/R)

Nadčasový štýl
Vďaka zmesi štýlových prvkov inšpirovaných Z1 a modernému spracovaniu - od ikonickej palivovej nádrže v tvare slzy až po inovatívny oválny LED zadný reflektor - ponúka Z900RS nadčasový vzhľad s vynikajúcou pozornosťou k detailu.

Prístrojová doska s Multi-Funkčným LCD

Rýchlomer v analógovom prevedení a otáčkomer sú doplnené multifunkčným displejom LCD, ktorý dopĺňa vzhľad retro štýlu modernými funkciami. LCD displej je ľahko čitateľný, negatívny (biele písmená na čiernom pozadí).

Disky kolies

Kolesá svojim vzhľadom imitujú klasické "špicové" disky.

Ikonická kvapkovitá nádrž
Jadro dizajnu z900RS-ky. Krásna kvapkovitá nádrž odkazuje na Z1-tku.

Koncové LED svetlo inšpirovaná Z1-tkou
Hladký dizajn celej sedlovky bol inšpirovaný "kačacím zobákom" na Z1-tke.

Okrúhle LED čelné svetlo
Mix retra and moderného dizajnu, veľké ø170 mm LED predné svetlo svieti bielym svetlom pre vynikajúcu viditeľnosť v noci.

Silný radový štvorválec

Rovnako ako model Z900RS, model Z900RS CAFE je vybavený motorom In-Line Four s objemom 948cc - konfiguráciou motora, ktorá prináša vynikajúcu rovnováhu výkonu a ovládateľnosti. Vyladený je na nižší stredný rozsah otáčok. 

KTRC (Kawasaki TRaction Control)
Prispievajúc k bezoečnosti jazdca, model Z900RS CAFE je vybavený pokrokovou technológiou na podporu jazdcov značky Kawasaki. KTRC ponúka dva režimy, ktoré pokrývajú širokú škálu jazdných podmienok, a to buď s vyššou výkonnosťou jazdy pri športovom štýle jazdy alebo s nastavením na klzké povrchy. Systém je vypínateľný.

Assist & Slipper Clutch
Technológia spojky inšpirovaná pretekmi ponúka omnoho ľahší pocit na spojkovej páke, ako aj funkciu obmedzenia krútiaceho momentu, ktorá pomáha zabrániť blokovanie zadného kolesa pri podradení.

Radiálne brdziče

Hlavný valec prednej brzdy s radiálnym čerpadlom tiež prispieva k vynikajúcemu ovládaniu. Pre zvýšenie bezpečnosti pri brzdení je ABS štandardnou funkciou na modeli Z900RS CAFE.

Radiálne predné brdzy

Vpredu sú brzdové kotúče ø300 mm (účinný priemer: ø267 mm) uchytené protiľahlými monoblokovými strmeňmi s 4 piestikovým  radiálnym uložením. Monoblokové predné brzdové strmene ponúkajú rýchly nábeh sily no úroveň brzdnej sily je veľmi ľahko ovládateľná a celková brzdná výkonnosť je vynikajúca. Monoblokové brdziče majú hliníkový povrch a laserové leptanie s logom Kawasaki, čo dodáva motocyklu vysoko kvalitný športový vzhľad.

Ľaký "trellis" rám

Tuhosť rámu a nastavenie geometrie podvozku poskytuje ľahkú a prirodzenú ovládateľnosť. Rovnako ako motor, aj podvozok reaguje preditktívne na jazdcove požiadavky.V súlade so svojou retro športovou charakteristikou je postoj Z900RS CAFE menej "prikrčený" ako pri Z900.

ø 41 mm obrátená vidlica

Inverzná vidlica s veľkým priemerom prispieva k vynikajúcemu komfortu a športovému jazdnému potenciálu. Odozva je bezproblémová, ponúkajúca bezpečnú manipuláciu v jazdných situáciách. Vysokokvalitná vidlica je vybavená nastaviteľnou kompresiou a možnosťou nastavenia tak, aby vyhovovalo preferencii jazdca a štýlu jazdy.

Zadné odpruženie Horizontal Back-Link

Na rozdiel od dvojitých tlmičov modelu Z1 je model Z900RS vybavený zadným zavesením Horizontal Back-Link od spoločnosti Kawasaki. Toto moderné zavesenie (ktorý je súčasťou modelov modelov Kawasaki Supersport a Supernaked) ponúka vyššiu úroveň športového jazdného potenciálu, ktorý inžinieri Kawasaki odmietli obetovať. Rovnako ako predná vidlica, zadné zavesenie poskytuje rovnováhu medzi komfortom jazdy a športovým výkonom.