Ninja E-1
Metallic Bright Silver / Metallic Matte Lime Green
Nájdite si potešenie z každodenného dochádzania. Kawasaki ponúka
elektrifikované vzrušenie so svojimi novými čistými EV
motocyklami. Nabite svoj deň pomocou Z e-1 / Ninja e-1.
Motor
Typ motora
Air-cooled, interior permanent magnet synchronous motor
Výkon & Prevodovka
Maximálny výkon
9.0 kW {12 PS} / 2,600-4,000 rpm
Maximálny krútiaci moment
40.5 N•m {4.1 kgf•m} / 0-1,600 rpm
Menovitý výkon
5.0 kW {6.8 PS} / 2,800 rpm
Maximálna rýchlosť
ECO Mode 64 km/h | ECO Mode + e-boost 75 km/h | ROAD Mode 88 km/h | ROAD Mode + e-boost 99 km/h (speed limited)
Spotreba elektrickej energie
49 Wh/km (WMTC)
Dojazd
72 km (WMTC)
Pohon nápravy
Chain
Primárny prevodový pomer
3.211 (61/19)
Konečný prevodový pomer
3.867 (58/15)
Brzdy & Podvozok
Brzdy, predné
Single Disc
Brzdy, zadné
Single Disc
Odpruženie, predné
Telescopic Fork
Odpruženie, zadné
Swing Arm
Rám & Rozmery
Typ rámu
Trellis, high-tensile steel
Závlek kolesa
93 mm
Prepruženie kolesa – predné
120 mm
Prepruženie kolesa – zadné
133 mm
Pneumatika, predná
100/80-17M/C 52S
Pneumatika, zadná
130/70-17M/C 62S
Uhol natočenia kolies Ľ/P
35° / 35°
D x Š x V
1,980 x 690 x 1,105 mm
Rázvor kolies
1,370 mm
Svetlá výška
160 mm
Výška sedadla
785 mm
Pohotovostná hmotnosť
140 kg (inc battery)
Trakčná batéria
Druh
Lithium-ion battery pack x2
Menovité napätie
50.4 V
Celková nominálna kapacita
30 Ah x2
Celková hmotnosť batérie
11.5 kg x2
Nabíjací čas (0 to 100%)
3.7 h x2
Ninja Supersport štýl
Rovnako ako jeho bratia Ninja, aj Ninja e-1 sa vyznačuje zvodnou karosériou. Karoséria púta pozornosť a pôsobí dojmom väčšieho stroja. Tento dojem je umocnený prvotriednym dizajnom a skvelým strihom a povrchovou úpravou, ktoré sú porovnateľné s motocyklami z triedy s väčším objemom. All-LED osvetlenie prispieva k modernému, high-tech obrazu.
Ľahký trellis rám
Podvozok založený na motocykloch Kawasaki Ninja/Z400 poskytuje spoľahlivé ovládanie, ktoré jazdcov uspokojí. Ninja e-1 a Z e-1, vyrobené výrobcom motocyklov vysoko uznávaným pre svoju spoľahlivosť, ponúkajú rovnakú solídnu kvalitu konštrukcie ako všetky motocykle Kawasaki. Ninja e-1 a Z e-1 majú mriežkový rám podobný dizajnu ako vlajkový model Kawasaki, Ninja H2. Pokročilá analýza dynamickej tuhosti Kawasaki bola použitá na zabezpečenie optimálnej tuhosti pri nízkej hmotnosti. Konštrukcia rámu výrazne prispieva k nízkej pohotovostnej hmotnosti motocykla.
e-boost
S e-boost môžu jazdci získať zvýšený výkon približne na 15 sekúnd. Po aktivácii je zrýchlenie silnejšie a maximálna rýchlosť sa zvýši: 64 km/h >> 75 km/h (ECO), 88 km/h >> 99 km/h* (ROAD). [62 km/h >> 72 km/h (ECO), 85 km/h >> 99 km/h* km/h (ROAD) pre Z e-1] *Špecifikácia EUR: Maximálna rýchlosť obmedzená na 99 km/h v Európe.
Nízka hmotnosť
Nízka hmotnosť Ninja a Z e-1 s hmotnosťou iba 140 kg a 135 kg je priateľksá k jazdcovi.
ROAD/ECO režimy
Okrem bežnej prevádzky (ROAD) si jazdci môžu zvoliť aj prevádzku s obmedzenou rýchlosťou (ECO). Najvyššia rýchlosť v režime ROAD je 88 km/h (85 km/h pre Z e-1), zatiaľ čo maximálna rýchlosť v režime ECO je obmedzená na 64 km/h (62 km/h pre Z e-1).
Max 9.0 kW (12 PS) elektromotor
Čistý a tichý motor s menovitým výkonom 5,0 kW (max. 9,0 kW) poskytuje rýchlu odozvu a silný výkon v nízkych otáčkach, čo uľahčuje ovládanie a prispieva k výraznému zrýchleniu.
WALK Mode (so spiatočkou)
Tento pohodlný režim pomáha pri manévrovaní na parkovisku. Keď je zaradený, otvorením plynu sa bicykel pohybuje vpred rýchlosťou chôdze. Zatvorením škrtiacej klapky za „nulovým“ bodom sa motocykel posúva dozadu.
Nulové emisie
Ninja a Z e-1, poháňané elektromotorom, nevytvárajú pri prevádzke žiadne emisie.
Pohodlný úložný box
Zdvihnutím krytu úložného boxu sa otvorí 5 litrov ľahko prístupného priestoru pre malé predmety, ako sú rukavice alebo výstroj do dažďa. (max 3 kg)
Prirodzená uvoľnená jazdná pozícia
Uvoľnený trojuholník posedu pojme širokú škálu veľkostí jazdcov a jazdných situácií, čo prispieva k jazdcovi priateľskému charakteru. Relatívne vzpriamená jazdná poloha a mierne predsunutá stupačka umožňujú jazdcovi pohodlne ovládať motocykel.
Regeneračný systém
Vďaka regeneračnému systému, keď jazdec uberie plyn, sa energia spomalenia recykluje späť do batérie. To prispieva k dlhšiemu cestovnému dosahu.
Ovládanie
Hoci Ninja e-1 a Z e-1 sú primárne modely na mestské dochádzanie, inžinieri Kawasaki tvrdo pracovali na tom, aby ponúkli aj vzrušenie z jazdy, ktorým sú motocykle Kawasaki známe. Starostlivo vytvorená rovnováha medzi sebavedomým ovládaním a ľahkou manévrovateľnosťou spôsobí, že aj noví jazdci sa budú tešiť na každodenné dochádzanie do práce.
Dve vymeniteľné batérie
Ninja e-1 a Z e-1 sú vybavené dvoma vyberateľnými lítium-iónovými batériami. Viaceré možnosti nabíjania pridávajú flexibilitu pre minimálne pridané nepohodlie do vašej každodennej rutiny. Duálne lítium-iónové batérie vážia každá 11,5 kg. Nabíjanie mimo paluby* možno vykonať pripojením motocykla k vyhradenej nabíjačke napájanej z domácej zásuvky. Prípadne je možné batérie vybrať a nabiť mimo motocykel. Doba nabíjania jednej batérie je približne 3,7 hodiny pri plnom nabití, 1,6 hodiny pri čiastočnom nabití (20 % >> 85 %). *Nabíjanie mimo vozidla sa vzťahuje na systémy nabíjania, ktoré nie sú pôvodné pre samotné vozidlo. Nabíjačka batérií (ktorá odoberá striedavý prúd a premieňa ho na jednosmerný prúd potrebný na nabíjanie batérií) je umiestnená mimo bicykla - príklad nabíjania mimo motocykla.
Elektrický výkon
Prvé cestné elektromotocykle Kawasaki sú poháňané kompaktným bezkomutátorovým elektromotorom, ktorý ponúka silné zrýchlenie. Úrovne výkonu voliteľné jazdcom prispievajú k dôvere jazdca, zatiaľ čo jedinečné funkcie EV, ako je e-boost a WALK Mode, prispievajú k zábavnému zážitku. Elektromotor priateľský k jazdcom je tiež čistý a tichý.
Bezspojkové ovládanie
Bez spojky, ktorá by sa dala ovládať – jazdci musia iba otočiť plyn – výrazne zjednodušuje obsluhu a prispieva k balíku, ktorý je pre jazdca priateľský.
Kotúčové brzdy s ABS
Predné a zadné kotúčové brzdy poskytujú istý brzdný výkon, zatiaľ čo ABS zvyšuje mieru bezpečnosti.
TFT farebná prístrojovka
4,3-palcové plne digitálne TFT farebné prístrojové vybavenie dodáva kokpitu špičkový, technicky vyspelý vzhľad, pričom možnosť bezdrôtového pripojenia k vašej jazde ponúka vylepšený zážitok z jazdy na motorke.