KX450 50TH ANNIVERSARY EDITION
Lime Green
Odkaz KX vytvoril dlhý rad šampiónov. Naša úplne nová vlajková loď, motocykel KX450, ponúka
inžinierstvo a výkon ďalšej úrovne, aby ste mohli ovládnuť trať. V priebehu desaťročí
sme sa naučili, čo to znamená vyhrať a zostať na vrchole. KX450 stelesňuje toto
dedičstvo v plnej miere.
Motor
Typ motora
Kvapalinou chladený, štvortaktný jednovalec
Zdvihový objem
449 cm³
Vŕtanie x zdvih
96 x 62,1 mm
Kompresný pomer
12.5:1
Ventilový rozvod
DOHC, 4 ventily
Palivový systém
Fuel injection: Ø 44 mm x 1
Zapaľovanie
Digital DC-CDI
Štartovanie
Elektrické
Mazanie
Tlakové mazanie s polosuchou skriňou
Prevodovka
Prevodovka
5-rýchlostná
Pohon nápravy
Reťaz
Primárny prevodový pomer
2.727 (60/22)
Prevodový stupeň 1
1.750 (28/16)
Prevodový stupeň 2
1.412 (24/17)
Prevodový stupeň 3
1.188 (19/16)
Prevodový stupeň 4
1.000 (19/19)
Prevodový stupeň 5
0.875 (21/24)
Konečný prevodový pomer
3.846 (50/13)
Spojka
Mokrá viackotúčová, manuálna
Brzdy & Podvozok
Brzdy, predné
Single semi-floating 270 mm petal disc. Caliper: Brembo Dual-piston
Brzdy, zadné
Single 240 mm petal disc. Caliper: Single-piston
Odpruženie, predné
49 mm inverted telescopic fork with adjustable compression and rebound damping.
Odpruženie, zadné
New Uni-Trak with adjustable dual-range (high/lowspeed) compression damping, adjustable rebound damping and adjustable preload.
Rám & Rozmery
Typ rámu
Obvodový, hliník
Závlek kolesa
115 mm
Prepruženie kolesa – predné
305 mm
Prepruženie kolesa – zadné
307 mm
Pneumatika, predná
80/100-21 51M
Pneumatika, zadná
120/80-19 63M
Uhol natočenia kolies Ľ/P
42° / 42°
D x Š x V
2 180 x 820 x 1 270 mm
Rázvor kolies
1 480 mm
Svetlá výška
345 mm
Celkový objem palivovej nádrže
6,2 litrov
Výška sedadla
960 mm
Pohotovostná hmotnosť
112.6 kg
High-Performance Brembo brzdový systém
Prepracované brzdové komponenty zahŕňajú vŕtané kotúče Braking/Sunstar (ø270/240 mm) spárované so strmeňom a hlavným valcom Brembo vpredu a strmeňom a hlavným valcom Nissin vzadu. Vysokovýkonný systém ponúka zvýšenú ovládateľnosť na brzdách, čo prispieva k lepšiemu nájazdu do zákruty.
Race-Ready pruženie
Predná vidlica s obrátenými vinutými pružinami s priemerom 49 mm a zadné odpruženie New Uni Trak ponúkajú výkon a nastaviteľnosť odpruženia pripraveného na preteky, aby si jazdci mohli prispôsobiť svoje nastavenia podľa aktuálnych podmienok.
Launch Control Mode
Systém zvyšuje šancu na dobrý štart tým, že pomáha jazdcom maximalizovať trakciu pri štarte na povrchu s nízkou trakciou.
Výkonové režimy
Pomocou tlačidla Mode (M) na ľavej strane riadidiel môžu jazdci rýchlo a jednoducho prepínať medzi dvoma mapami motora (normálna, mierna odozva) poskytnutými v ECU.
ODI Lock-On gripy
ODI Lock-On Gripy ponúkajú vynikajúci pocit uchopenia, zatiaľ čo ich skrutkový systém upevnenia výrazne uľahčuje úlohu ich výmeny.
Mobilná konektivita
Pomocou aplikácie pre smartfóny „RIDEOLOGY THE APP KX“ môžu jazdci pristupovať k motorovým mapám svojho motocykla a upravovať ich. Funkcionalita (nastavenie paliva a časovania zapaľovania) je podobná tej, ktorú ponúka príslušenstvo KX FI Calibration Kit používané pri predchádzajúcich modeloch. K dispozícii sú aj denníky údržby a nastavenia.
Rýchloupínací bočný kryt
Bočný kryt je možné odstrániť bez použitia náradia, čo uľahčuje prístup k vložke vzduchového filtra.
Ešte silnejší motor
Usporiadanie nasávania smerom nadol a symetricky zarovnané nasávanie a výfuk poskytujú silný prebeh a plynulé charakteristiky krútiaceho momentu pri nízkych otáčkach. Prepracované nasávanie ponúka oveľa rovnejšiu cestu pre zmes vzduchu a paliva do valca, zatiaľ čo centrálne umiestnený výfukový otvor je zarovnaný so saním pre vysokú účinnosť prúdenia vzduchu – oboje prispieva k zvýšeniu výkonu.
Ľahký hliníkový obvodový rám
Prepracovaný rám je prispôsobený aktualizáciám nasávacieho a výfukového systému motora a zároveň poskytuje vysokú úroveň ľahkého, svižného ovládania a vyváženého charakteru. Optimalizované vyváženie tuhosti prispieva k zvýšenému pocitu z prednej časti, čo sa premieta do zlepšeného výkonu v zákrutách v širšom rozsahu podmienok.
Štíhla, ergonomická karoséria
Modely KX450 a KX450X, ktoré sú už vysoko uznávané pre svoju štíhlu ergonómiu, dostávajú prepracovanú karosériu, ktorá ponúka ešte hladšie rozhranie pre jazdca. Novonavrhnuté kryty, bočné kryty a zadný blatník sú pevnejšie a eliminujú body zachytenia, čo ďalej uľahčuje pohyb jazdca.
Hydraulická spojka
V porovnaní s konvenčnou spojkou ponúka hydraulická spojka priamočiarejší pocit a ľahší chod páky. Menšia vôľa, keď sa spojka zahrieva pri intenzívnom používaní, vedie ku konzistentnejšiemu pocitu.
Nastaviteľná ergonómia
Výber zo štyroch polôh riadidiel a dvoch polôh stupačiek umožňuje jazdcom prispôsobiť si jazdnú pozíciu tak, aby vyhovovala veľkosti tela a preferenciám.
Elektrický štartér
Schopnosť rýchlo naštartovať motor po zhasnutí pri páde môže znamenať rozdiel medzi udržaním si náskoku alebo nutnosťou prebojovať sa späť cez balík jazdcov. Vďaka elektrickému štartovaniu je opätovné naštartovanie motora jednoduché ako stlačenie tlačidla.
Kawasaki trakčná kontrola(KTRC)
Pomocou tlačidla Traction (T) na ľavej strane riadidiel si jazdci môžu rýchlo a jednoducho vybrať z dvoch úrovní (slabý, silný) trakcie, aby vyhovovali podmienkam a preferenciám. Jazdci sa tiež môžu rozhodnúť vypnúť systém.