KX 112
Lime Green
s DPH
Premostite medzeru medzi motocyklami plnej veľkosti s motokrosovým strojom KX112. Na tomto
supermini posúvame limity s veľkým dvojtaktným motorom s objemom 112 cm3. Pripravte
svojho začínajúceho jazdca na prechod na veľké motorky s víťaznou kombináciou
úmerného výkonu, ľahkej ovládateľnosti a optimalizovaného podvozku.
Motor
Typ motora
Liquid-cooled, 2-stroke Single with KIPS
Zdvihový objem
112 cm³
Vŕtanie x zdvih
52.5 x 51.6 mm
Kompresný pomer
9.9:1 (low speed) / 8.6:1 (high speed)
Ventilový rozvod
Piston reed valve
Palivový systém
Carburettor: Keihin PWK 28
Zapaľovanie
Digital CDI
Štartovanie
Primary Kick
Mazanie
Petrol mix
Prevodovka
Prevodovka
6-speed, return
Pohon nápravy
Chain
Primárny prevodový pomer
3.400 (68/20)
Prevodový stupeň 1
2.538 (33/13)
Prevodový stupeň 2
1.875 (30/16)
Prevodový stupeň 3
1.500 (27/18)
Prevodový stupeň 4
1.250 (25/20)
Prevodový stupeň 5
1.090 (24/22)
Prevodový stupeň 6
0.956 (22/23)
Konečný prevodový pomer
3.923 (51/13)
Spojka
Wet multi-disc
Brzdy & Podvozok
Brzdy, predné
Single 220 mm petal disc. Caliper: Dual-piston
Brzdy, zadné
Single 184 mm petal disc. Caliper: Single-piston
Odpruženie, predné
36 mm inverted telescopic fork with 20-way compression damping
Odpruženie, zadné
Bottom-Link Uni-Trak with adjustable preload, 24-way compression and 21-way rebound damping
Rám & Rozmery
Typ rámu
Perimeter, high-tensile steel
Závlek kolesa
108 mm
Prepruženie kolesa – predné
275 mm
Prepruženie kolesa – zadné
275 mm
Pneumatika, predná
70/100-19 42M
Pneumatika, zadná
90/100-16 51M
Uhol natočenia kolies Ľ/P
45° / 45°
D x Š x V
1,920 x 765 x 1,150 mm
Rázvor kolies
1,310 mm
Svetlá výška
330 mm
Celkový objem palivovej nádrže
5 litres
Výška sedadla
870 mm
Pohotovostná hmotnosť
77 kg
Väčší výkon, lepšia využiteľnosť
Model KX112, ktorý vychádza zo silných stránok svojho predchodcu, ponúka väčší potenciál víťazstva v pretekoch vo vysoko konkurenčnej triede. Zvýšený výkon je okamžite citeľný, vďaka čomu sa KX112 cíti rýchlejšie kdekoľvek na trati, najmä tam, kde môžu jazdci využiť jeho silnejší krútiaci moment v nízkych otáčkach.
Agresívny KX vzhľad
Pokiaľ ide o ergonomický tvar, ktorý uľahčuje ovládanie, ako aj odvážny funkčný vzhľad, štýl KX112 sa posúva o krok bližšie k motokrosovým strojom Kawasaki v plnej veľkosti.
Správny strih
Pocit zladenia sa so strojom je mimoriadne dôležitý pre rýchlosť a kontrolu – najmä pre začínajúcich pretekárov, ktorí sa učia, ako zo seba a zo svojich motocyklov vyťažiť maximum. S viacerými modelmi na výber si jazdci môžu vybrať ten, ktorý najlepšie vyhovuje ich veľkosti a schopnostiam.
Motor s väčším zdvihom
Väčší zdvih KX112 sa postará o dlhší zdvih. S vŕtaním a zdvihom 52,5 x 51,6 mm poskytuje nový motor s objemom 112 cm3 silnejší krútiaci moment pri nízkych otáčkach, čo sa premieta do zvýšeného výkonu pri jazde a silnejšom výjazde zo zákrut.
Vylepšené chladenie
Nový dizajn krytu efektívnejšie smeruje vzduch k chladiču, čím prispieva k vyššiemu chladiacemu výkonu.
Upravený dizajn
Navrhnutý tak, aby vyhovoval širšiemu spektru jazdcov. Uľahčuje im nájsť na motocykli dobré sedenie.
Styling inšpirovaný "továrňou"
Rovnako ako u špičkových motokrosových modelov Kawasaki, odvážny a funkčný vzhľad odráža potenciál týchto modelov vyhrať preteky. Nové plasty prispievajú k ergonómii a agresívnemu štýlu. Továrensky inšpirované prvky, ako sú čierne alumitové ráfiky a zelené alumitové nastavovače odpruženia, posilňujú podobnosť rodiny KX.
Riadidlá so šiestimi polohami
Výber zo šiestich polôh riadidiel umožňuje jazdcom prispôsobiť si svoju jazdeckú pozíciu.
Štíhla ergonómia
Minimalistická karoséria, plochá nádrž a tenké ploché sedadlo boli navrhnuté tak, aby uľahčili pohyb na motocykli.
Silnejšia prevodovka
Zvýšený výkon motora KX112 dopĺňa úplne nová prevodovka.