na showroomeNovinka
Meguro S1
Kawasaki

Meguro S1

Ebony

233 cm3
12,9 kW
5 695,-
s DPH
Mám záujem
Modelový rok2025
StavNová
Motorštvortaktný jednovalec
Prevodovka6st. manuál
Výška sedadla740 mm
Pohotovostná hmotnosť (s náplňami)143 kg
Objem nádrže12 L

V roku 2024 si pripomíname sté výročie založenia Meguro, jedného z najstarších motocyklových značiek v Japonsku. Pre triedu 250 ccm sa Kawasaki rozhodlo predstaviť model Meguro S1. Vzduchom chladený klasický retro motocykel, ktorý zdedil 100 rokov dedičstva a dôvery. Ikonický štýl, ktorý pochádza priamo z modelu Kawasaki 250 Meguro SG z roku 1964, je sprevádzaný príjemným pocitom z jazdy, ktorý kombinuje dobrý pocit pri nízkych otáčkach a živú jazdu pri tých vyšších. Ľahký rám a nízko položené sedadlo robia z tohto motocykla veľmi prijateľný kúsok pre všetkých milovníkov tejto značky.

 

Engine     Motor


Typ motora
Vzduchom chladený, 4-taktný jednovalec

Zdvihový objem
233 cm³

Vŕtanie x zdvih
67 x 66 mm

Kompresný pomer
9.0:1

Ventilový rozvod
SOHC, 2 ventily

Palivový systém
Vstrekovanie paliva: Ø 32 mm x 1

Zapaľovanie
Digital

Štartovanie
Elektrické

Mazanie
Tlakové mazanie s mokrou skriňou

Gear   Výkon & Prevodovka


Maximálny výkon
12.9 kW {18 PS} / 7,000 rpm

Maximálny krútiaci moment
18.6 N•m {1.9 kgf•m} / 5,800 rpm

Prevodovka
6-rýchlostná

Pohon nápravy
Reťaz

Primárny prevodový pomer
2.871 (89/31)

Prevodový stupeň 1
3.000 (39/13)

Prevodový stupeň 2
2.067 (31/15)

Prevodový stupeň 3
1.556 (28/18)

Prevodový stupeň 4
1.261 (29/23)

Prevodový stupeň 5
1.040 (26/25)

Prevodový stupeň 6
0.852 (23/27)

Konečný prevodový pomer
2.714 (38/14)

Spojka
Mokrá viackotúčová, manuálna

Suspensions      Brzdy & Podvozok


Brzdy, predné
Jeden 265 mm kotúč. Strmeň: Dvojpiestikový

Brzdy, zadné
Jeden 220 mm kotúč. Strmeň: Jednopiestikový

Odpruženie, predné
37 mm teleskopická vidlica

Odpruženie, zadné
Dva tlmiče s nastaviteľným predpätím

Dimensions    Rám & Rozmery


Typ rámu
Semi-double cradle, oceľ

Závlek kolesa
99 mm

Prepruženie kolesa – predné
117 mm

Prepruženie kolesa – zadné
95 mm

Pneumatika, predná
90/90-18M/C 51S

Pneumatika, zadná
110/90-17M/C 60S

Uhol natočenia kolies Ľ/P
40° / 40°

D x Š x V
2,125 x 800 x 1,090 mm

Rázvor kolies
1,415 mm

Svetlá výška
150 mm

Celkový objem palivovej nádrže
12 litrov

Výška sedadla
740 mm

Pohotovostná hmotnosť
143 kg

Suchá hmotnosť
133 kg** | **Estimated Dry weight does not include all necessary materials and fluids to operate correctly, full tank of fuel (more than 90 percent capacity) and tool kit (if supplied).

Vzhľad inšpirovaný predchádzajúcimi modelmi Meguro

Vzhľad inšpirovaný predchádzajúcimi modelmi Meguro

Vzhľad modelu Meguro S1 vychádza priamo z pôvodného modelu Kawasaki 250 Meguro SG. Stačí sa pozrieť na čierny a chrómový dizajn palivovej nádrže a asociácia je jasná. Model Meguro S1 nadväzuje na hrdú tradíciu starých modelov Meguro a jeho vzhľad je v móde už 100 rokov a zostáva nim aj naďalej.

Palivová nádrž v klasickom štýle v tvare kvapky s 3D emblémom

Palivová nádrž v klasickom štýle v tvare kvapky s 3D emblémom

Palivová nádrž má tvar slzy, ktorý prispieva k vzhľadu stroja inšpirovanému značkou Meguro, a je vybavená novo navrhnutým 3D emblémom Meguro, ktorý upúta pozornosť a identifikuje tento model ako model Meguro.

Celý motocykel vyrobený v kvalite pôvodného modelu Meguro

Celý motocykel vyrobený v kvalite pôvodného modelu Meguro

Kvalita modelu Meguro S1 je zrejmá z jednotlivých detailov stroja, ktoré sa vyznačujú vysokou kvalitou. Od sedadla cez svetlá až po výfuk - bohatý dôraz na detaily demonštruje status modelu Meguro ako špičkového športového retro stroja.

Špeciálne vyladený výfuk pre Kawasaki 250 Meguro SG

Špeciálne vyladený výfuk pre Kawasaki 250 Meguro SG

Tón výfuku je inšpirovaný zvukom pôvodného modelu Kawasaki 250 Meguro SG, pričom pri ladení výfuku modelu Meguro S1 bol použitý skutočný zvuk pôvodného modelu. Výsledným tónom je zvuk s množstvom basov a zvonivosti, ktorý sa pri zrýchľovaní podobá originálu.

Štíhly, kompaktný a ľahký

Štíhly, kompaktný a ľahký

Podvozok je štíhly a má kompaktné rozmery, čo umožňuje plynulé a bezproblémové ovládanie. Bol tiež navrhnutý tak, aby bol ľahký (143 kg) s nízkou výškou sedadla 740 mm, vďaka čomu je dedičstvo Meguro prístupné väčšiemu počtu jazdcov ako kedykoľvek predtým.

Príjemný pocit z jazdy pri nízkych rýchlostiach

Príjemný pocit z jazdy pri nízkych rýchlostiach

Pri jazde ponúka motor vzrušujúci pocit z jazdy vďaka vysokému momentu zotrvačnosti kľukového hriadeľa. Dostatok krútiaceho momentu už od prvého otočenia plynovej rukoväte poskytuje zábavnú a pútavú kvalitu jazdy - najmä v pásme nízkych a stredných otáčok.

Jazdecká pozícia vo vintage štýle

Jazdecká pozícia vo vintage štýle

Poloha riadidiel, sedadla a stupačiek umožňuje jazdcovi uvoľnenú, vzpriamenú polohu, ktorá uľahčuje ovládanie motocykla, rovnako ako pri klasických modeloch Meguro.

Svetlá v súlade s pôvodným štýlom Meguro

Svetlá v súlade s pôvodným štýlom Meguro

Elegantný, klasický vzhľad modelu Meguro umocňujú originálne kryty svetlometov, zadné svetlá v retro štýle a veľké smerovky.

Kolesá s veľkým priemerom

Kolesá s veľkým priemerom

Predné 18„ a zadné 17“ kolesá so špicmi prepožičiavajú modelu Meguro S1 výrazný, štýlový vzhľad, ktorý prispieva k hladkému ovládaniu, ako aj k vzhľadu veľkého motocykla.

Meguro Signature čierna a chrómová povrchová úprava

Meguro Signature čierna a chrómová povrchová úprava

Čierna farba použitá na celom šasi je skombinovaná s chrómovou úpravou, ktorá dodáva tomuto modelu charakteristický vzhľad Meguro, ktorý sa veľmi podobá modelom Meguro z minulosti.

Prvotriedny tlmič výfuku Kawasaki z nehrdzavejúcej ocele

Prvotriedny tlmič výfuku Kawasaki z nehrdzavejúcej ocele

Výfukové zvody a tlmič výfuku sú z nehrdzavejúcej ocele a majú označenie Kawasaki leštenú povrchovú úpravu najvyššej úrovne. Hlavové potrubie elegantne vychádza z motora a vrcholí chrómovým tlmičom výfuku, ktorý odkazuje na krásny vzhľad prvých modelov Meguro a vytvára skutočný klasický štýl.

Vzduchom chladený motor vo vintage štýle

Vzduchom chladený motor vo vintage štýle

Dizajnu sa venovala osobitná pozornosť, aby sa dosiahol klasický vzhľad moderného motora s tvarovanými časťami motora vrátane veľkých zaoblených rebier na hlave valcov.

Prístrojový panel v štýle Meguro

Prístrojový panel v štýle Meguro

Prístrojový panel v retro štýle so zabudovaným LCD displejom má špeciálne sfarbenie a písmo na čelnej strane budíkov pripomínajúce staršie modely Meguro spolu s ikonickým červeným logom „Meguro“ vytlačeným v spodnej časti.

Kvalitne komponenty odkazujúce na tradíciu Meguro

Kvalitne komponenty odkazujúce na tradíciu Meguro

Sedadlo v retro štýle s bielym lemovaním, oceľové blatníky vpredu a vzadu a špicové kolesá dodávajú modelu Meguro S1 vzhľad pripomínajúci pôvodné modely Meguro a vytvárajú vzhľad, ktorý ocenia fanúšikovia klasických motocyklov.

Jedinečný pocit z jazdy na Meguro

Jedinečný pocit z jazdy na Meguro

Model Meguro S1 je inšpirovaný jazdnými vlastnosťami modelov Meguro z minulosti, s jazdnou pozíciou, zvukom výfuku a pocitom z jazdy, ktoré budú známe milovníkom klasických motocyklov. Predstavuje vynikajúci vstup do sveta značky Meguro pre všetkých, ktorí majú radi túto značku.