Akciana showroome
Ninja 400
Kawasaki

Ninja 400

Lime green / Ebony (KRT Edition)

399 cm3
33,4 kW
6 995,-
6 595,-
Mám záujem
Modelový rok2023
StavNová
Motorradový dvojvalec
Prevodovka6st. manuál
Výška sedadla785 mm
Pohotovostná hmotnosť (s náplňami)167 kg
Objem nádrže14 L
Technológie Kawasaki
Anti-lock Brake SystemANTIHOPPINGOVÁ SPOJKAIndikátor ekonomickej jazdy

Nová Ninja 400 ponúka ohromujúci vzhľad triedy Ninja. Ľahká ovládateľnosť, silný motor a uvoľnená, ale športová jazdná pozícia robia na nej jazdu zábavnou a jednoduchou.

 

Engine     Motor


Typ motora
Kvapalinou chladený, štvortaktný radový dvojvalec

Zdvihový objem
399 cm³

Vŕtanie x zdvih
70 x 51,8 mm

Kompresný pomer
11.5:1

Ventilový rozvod
DOHC, 8 ventilov

Palivový systém
Vstrekovanie paliva: Ø 32 mm x 2 s duálnymi škrtiacimi klapkami

Štartovanie
Elektrické

Mazanie
Tlakové mazanie s mokrou skriňou

 

Suspensions     Brzdy & Podvozok


Brzdy, predné
Jeden 290 mm športový kotúč. Strmeň: 2-piestikový

Brzdy, zadné
Jeden 220 mm športový kotúč. Strmeň: 2-piestikový

Odpruženie, predné
37 mm teleskopická vidlica

Odpruženie, zadné
Bottom-Link Uni-Trak s plynovým tlmičom a 5-stupňovým nastaviteľným predpätím

 

Gear     Výkon & Prevodovka


Maximálny výkon
33,4 kW {45 PS} / 10 000 ot.

Maximálny krútiaci moment
37 N•m {3,8 kgf•m} / 8 000 ot.

emisie CO2
91 g/km

Prevodovka
6-rýchlostná

Pohon nápravy
Puzdrová reťaz

Primárny prevodový pomer
2.219 (71/32)

Prevodový stupeň 1
2.929 (41/14)

Prevodový stupeň 2
2.056 (37/18)

Prevodový stupeň 3
1.619 (34/21)

Prevodový stupeň 4
1.333 (32/24)

Prevodový stupeň 5
1.154 (30/26)

Prevodový stupeň 6
1.037 (28/27)

Konečný prevodový pomer
2.929 (41/14)

Spojka
Mokrá viackotúčová, manuálna


Dimensions     Rám & Rozmery


Typ rámu
Priehradový, oceľ s vysokou pevnosťou

Závlek kolesa
92 mm

Prepruženie kolesa – predné
120 mm

Prepruženie kolesa – zadné
130 mm

Pneumatika, predná
110/70R17 M/C 54H

Pneumatika, zadná
150/60R17 M/C 66H

Pneumatika, zadná
150/60R17 M/C 66H

D x Š x V
1 990 x 710 x 1 120 mm

Rázvor kolies
1 370 mm

Svetlá výška
140 mm

Celkový objem palivovej nádrže
14 litrov

Výška sedadla
785 mm

Pohotovostná hmotnosť
168 kg

 

Dvojitý LED svetlomet

Dvojitý LED svetlomet

Okrem toho, že k ostrejšiemu vzhľadu Ninja 400 prispievajú, tenké LED svetlomety (každý obsahuje stretávacie a diaľkové svetlá, ako aj LED obrysové svetlo) sú dobre viditeľné a ponúkajú výrazne zvýšený jas.

Uvoľnený športový posed

Uvoľnený športový posed

Uvoľnený "trojuholník" jazdca pojme širokú škálu veľkostí jazdcov a jazdných situácií. V porovnaní s niektorými inými modelmi (ktorých trochu extrémna jazdná pozícia ohrozuje pohodlie), zvýšená poloha rukovätí a poloha stupačiek mierne vpredu dáva jazdcovi možnosť ovládať stroj a zároveň ponúka jazdcovi pohodlie.

Silný, ale priateľský motor Parallel Twin

Silný, ale priateľský motor Parallel Twin

Motor Ninja 400 s objemom 399 cm3 poskytuje rovnováhu medzi výkonom a ovládateľnosťou. Motor ponúka zvýšený výkon pri všetkých otáčkach v porovnaní s jeho predchodcom, s dobrým pocitom výkonu. Hladká a predvídateľná odozva prispieva k ľahko ovládateľnému charakteru motora. Kompaktný a ľahký motor má vďaka svojej efektívnej konštrukcii veľkosť porovnateľnú s motormi s objemom 250 cm3.

 

Nízky posed

Nízky posed

Zatiaľ čo výška sedadla je 785 mm, jeho štíhly dizajn poskytuje jazdcom možnosť dosiahnuť ľahko na zem.

Pristrojovka

Pristrojovka

Ninja 400 je vybavená sofistikovaným kokpitom s veľkým analógovým tachometrom lemovaným výstražnými svetlami na jednej strane a indikátorom zaradenej rýchlosti a multifunkčným LCD displejom na strane druhej.

Ostrý Ninja styling

Ostrý Ninja styling

Ohromujúci vzhľad bol vždy silnou stránkou modelov Ninja, bez ohľadu na objem. Nový Ninja 400 sa môže pochváliť futuristickým dizajnom inšpirovaným mocnou Ninjou H2. Veľkoobjemová karoséria priťahuje pozornosť a pôsobí dojmom väčšieho stroja. Tento dojem je umocnený prvotriednym dizajnom a skvelým strihom a povrchovou úpravou, ktoré sú porovnateľné so strojmi z triedy s väčším objemom.

Najväčšie brzdové kotúče vo svojej triede

Najväčšie brzdové kotúče vo svojej triede

Poloplávajúci predný kotúč Ninja 400, ktorý meria ø310 mm (rovnaká veľkosť disku ako na Ninja ZZR1400), ponúka istý brzdný výkon. Pevný nový hlavný valec prednej brzdy pomáha eliminovať neefektívny (voľnobežný) zdvih, čím prispieva k ovládateľnosti, zatiaľ čo starostlivo zvolené rozmery brzdových hadíc a materiál prispievajú k účinnosti bŕzd. Obsahuje najnovšiu jednotku ABS od spoločnosti Nissin, najkompaktnejšiu a najľahšiu dostupnú na trhu.

Ľahký Trellis rám

Ľahký Trellis rám

Ninja 400 má mriežkový rám podobného dizajnu ako Ninja H2. Pokročilá analýza dynamickej tuhosti Kawasaki bola použitá na zabezpečenie optimálnej tuhosti pri nízkej hmotnosti. Motor je pevne uložený a používa sa ako namáhaný prvok. Konštrukcia rámu výrazne k nízkej pohotovostnej hmotnosti motocykla.

Technológie Kawasaki